meiden kan het niet geloven eigenlijk. Als ik hier thuis kijk denk ik weer is het roze niet helemaal doorgelopen tot de teststreep, en lijkt het daardoor een streep. pff maak mezelf gek haha
carpediem, leuk is het he?! Ik vond het ook erg spannend en heb elke dag getest (had testen gekregen, weet niet of ik ook daadwerkelijk zoveel testen gekocht zou hebben) Ik duim voor je dat het blijf zitten en probeer ervan te genieten!
phal ook gefeli met je zwangerschap, leuk zeg Ik geloof het nog niet. Vind het zo ondeuidelijk. Heb straks avonddienst, dan morgenochtend maar een plasje opvangen, en een test halen denk ik xxx
Even een vraagje voor de ervaren testers... Ik vraag dit voor een vriendin van mij, want ik had er ook geen antwoord op. Eergisteren heeft ze een kruidvat 2v5 gedaan en had ze een licht lijntje. Vandaag hoopte ze donkerder lijntje te hebben, maar deze kwam niet echt, maar ook de controlestreep was veel lichter. Bij het openmaken zag ze dat de kleurstof er niet allemaal doorheen was gelopen. Dat was dus nog aan het begin, en dat bleef zo. OOk nadat ze na een uurtje ofzo wat water erop druppelde liep dat beetje de kleurstof niet door. Het lijkt mij dan dat ze gewoon nog wel hoop mag hebben, maar anderzijds zou er wel iets zichtbaar mogen zijn toch? Heeft iemand dat ooit eerder gehad? Wat denken jullie?
@Carpediem: Ik zie toch ook wel duidelijk een tweede streepje staan Was er helemaal geen lijntje te zien? Normaal kan een lijntje niet van de ene dag op de andere helemaal verdwijnen. Morgen nog maar eens een testje wagen denk ik en nog even de hoop erin houden.
@ilona: hcg doet om de dag verdubbelen misschien handige tip voor iedereen dat je om de dag doet testen want dan pas kun je zien of ze donkerder worden en ik zou terug gaan met de test want als hij niet goed doorloopt lijkt mij de test niet helemaal goed... liefs en voor iedereen die zwanger is : gefeliciteerd
Ze had maandag getest en nu weer, dus dat is dan toch twee dagen? Ik vond het wel vaag dat die kleurstof niet goed meegelopen had. Vandaar dat ik het vroeg of iemand daarmee bekend is.. Overigens gefeliciteerd met je zwangerschap!
Carpediem: ik zie een streepje hoor! Nog effe doortesten. Ilonabeer: hmm vaag... ik heb er geen ervaring mee. Hieronder mijn testrijtje
Ik zie hier erg vaak zo`n testen en dan worden ze als positief beschouwd maar de urine is gewoonweg niet goed doorgelopen. Of dit nu iets moet uitmaken voor een echte positieve test, durf ik niet te zeggen maar ergens denk ik dan dat de streep wel was gekomen als ze zwanger was. De eerste test heb jij die ook gezien? Ik bedoel was het geen indroger?
Het wel of niet doorlopen van een kruidvat test....dat doen ze wel vaker hoor...is in principe niks erg....want als ze zwanger was bleef de roze vloeistof gewoon hangen op het tweede streepje zeg maar.
Ja die eerste test heb ik idd ook gezien, was een mooie brede streep, was wat gelig van urine, dus ik gaf haar het idee van water om te wassen. Dat deed ze en de streep bleef toen ook gewoon heel mooi staan. Lijkt me dan geen indroogstreep toch? De streep was ook niet grijs maar echt wel rozig. Ze wilde graag weten wat ik ervan vond. Ze liet de tweede test zien en ze vond de controlestreep vergeleken met de andere test heel licht. Ik maakte hem open en zag de kleurstof nog zitten. Vandaar dat we dat met die test ook gingen doen (wassen zeg maar) nadat we zagen dat er nog best wat kleurstof achtergebleven was. Die kleurstof bleef toen ook gewoon daar zitten. Ik had inderdaad ook verwacht dat er wel wat zichtbaar zou zijn omdat er wel iets kleurstof doorgelopen was, maar de controlestreep was al best licht van kleur, dus mss was de teststreep dan gewoon niet zichtbaar genoeg. Ik heb het zelf nooit gehoord, vandaar de vraag hier.
Weet je wat het is...het roze loopt eerst over de streepjes heen en dan pas weer terug...dus dan zou het gelijk moeten blijven hangen zeg maar.....niet pas als het terugloopt...dus vreemd hoor. Maar kan net zo goed zijn dat deze test niet goed is hoor...morgenvroeg maar weer testen dan!!
Ilonabeer.. Ze had wel genoeg urine in de test gedaan? Zat er niet wat te weinig in, dat de test toen is opgedroogd? Want als je hem pas later hebt gewassen, dan lijkt me ook dat het niet meer doorloopt omdat ie al opgedroogd is. Of is dit een stomme redenering? Sorry, probeer ook iets te bedenken heb het namelijk nog nooit eerder echt gehoord/gezien vandaar. En ik moet oordelen zonder foto, dus das ook erg lastig! Loetjoe.. Mooi rijtje hoor en wat is die laatste mooi zeg
haay allemaal wat denken jullie van deze test ik heb hem gister gedaan. Vandaag weer getest en helemaal niks. Hoe kan dat nou. Ben wel 7 dagen voor NOD.
Tess, even gekopieerd vanuit het andere topic waar je ook gepost had. Hier nog een keer mijn rea: Predictor !!!! BAH, bagger test!! Ik had exact zo'n zelfde streepje ........... alleen deed ik de test met KRAANWATER en niet met urine ... Deze test geloof ik nooit meer !!! (tenzij de streep net zo knalt als de controle streep). Daarentegen ben je met 7 dagen voor NOD wel enorm vroeg hoor! In sommige gevallen gaat het bevruchte eitje zich net pas innestelen, en zonder innesteling geen hcg, zonder hcg geen posi test. Ik denk (weet bijna zeker) dat deze vals positief is! Sorry
ja haha zag het net pas. Ik vind het wel erg slecht dat dat mogelijk is zeg. Ga ik dus ook nooit meer halen. Iig bedankt voor je reactie.