Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
  2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Mooi rijtje vooral die laatste wat een knaller :$

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ten eerste ben je dan wel erg vroeg met testen en ja die predictor testen staan er om bekend om zelfs met kraanwater een licht streepje te geven ;) ik vertrouw ze niet iig s6 met je volgende testen want het kan natuurlijk maar zo dat je wel zwanger bent ;)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    jeetje, nu ben ik toch ook wel een ervaren tester, maar dat die predictor zo een streep kan geven zeg, schandalig gewoon.
    ik hoop tess, dat je over een paar dagen wel een positieve test hebt. (van een ander merk dan hè ;) )

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Meiden net ongesteld geworden, ben er ziek van.
    Snap het ook niet, gisteren nog een streepje op de test:(

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    carpediem, shit zeg, je had echt een streepje! ben je echt veel ongesteld? ik hoop voor je dat het een korte bloeding is die niets te betekenen heeft. kan beprijpen dat je er ziek vanbent, pppff, sterkte...

ik test niet meer vandaag, ik denk dat dit meer dan genoeg zegt en de duivels wel zullen komen vandaag...:( mijn kaartje zag zo mooi vond ik, echt een domper...

Uploaded with ImageShack.us

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    wies dus jij denkt ook dat je ongi wordt, balen he.
    Ik voel het meestal aankomen, en voelde ook niks.
    Wordt soms gek ervan, bah.

8. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Jeetje er stond toch vrij duidelijk een streepje op je test :( ik snap niets meer van die kv testen,komt steeds vaker voor ;)

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heel naar om ongesteld te worden na een streep... :( Ik zag hem ook duidelijk?!

Maar als je heel vroeg test, en een streepje ziet, dan is er altijd een kans dat je toch ongesteld wordt, een veel groter aantal bevruchtingen gaat ter ziele voor NOD dan daarna, en zelfs dan heb je nog 10% kans op een mk tot zoveel weken zwschap.

Menstruatie dient OOK om een niet-goede bevruchting/innesteling af te voeren. Daarom is het in mijn ogen ook beter om pas op of na NOD te testen. Staat ook in de meeste bijsluiters volgens mij?

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Vanmorgen nog een testje, een heel stuk donkerder alweer (maar niks bij loetjoe vergeleken, hahaha!)

11. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Nou ik vind hem super positief :D niet iedereen krijgt een super de super knaller ;)

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kan toch gewoon in een vroeg stadium mis zijn gegaan.
    Als wij allemaal niet zo vroeg zouden testen zouden we het misschien niet eens weten

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    evenstar gefeli, mooie test hoor

Die test die ik had was 2 dagen na nod, niet zo vroeg toch?
    x

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Nee hoor netjes op tijd ;) maar blijf het vreemd vinden

15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ze was dus twee dagen over tijd ;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

dit is een predictor?
    Dan zou het kunnen dat deze test vals positief is helaas:(
    Welke test had je vandaag gedaan?

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    carpediem, nee, vind ik ook niet rg vroeg, en ook al best een duidelijke test. nog steeds ongi nu?
    ik voel mijn ongi nog niet aankomen, maar mijn temp was ineens een heel stuk lager vanmorgen, vandaar. (had mijn temp kaartje toegevoegd)

18. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Lieve meiden, ik wil jullie bedanken voor het meekijken een paar dagen geleden! Ik heb nu duidelijker streepjes, en binnen de tijd, dus het is echt zo, zwanger! Het moet nog even doordringen, en ik hoop maar dat de kleine smurf goed blijft zitten, maar ik ben heel gelukkig.

Ik had jullie mening gevraagd omdat ik (4 en 3 dagen voor NOD) wat vage streepjes had op de Matcare Mini en op een kv2v5, maar ze kwamen allemaal pas rond of na de eindtijd. (Zeg maar rond de eindtijd zag je het alleen als je heeeeeeel erg je best deed, en pas buiten de tijd, rond 20 a 30 min. werd dat dat langzaam nog wat donkerder (ook zichtbaar voor mannen ;)). En toen er ook nog een überwitte negatieve Predictor Vroeg bij kwam, wist ik het niet meer.

Ik kreeg weer goede hoop door jullie vele reacties dat het geen indrogers leken en dat Predictor gewoon een k*ttest is. Heb toen (adviezen over het bij 1 soort houden de wind in slaand) ook op NOD-3 nog een Clearblue+ gedaan, en die sloeg wel ruim binnen de tijd uit! Het was ook een zeer pastel streepje, maar de plus kwam gewoon meteen, al binnen een halve minuut zag ik hem opkomen en op 2 min. was hij er echt. Toen had ik er weer veel vertrouwen in.

Daarna werden ze elke dag ietsje duidelijker en kwamen ze ook op de kv2v5 binnen de tijd. Het streepje op de Matcare Mini komt nog steeds érg laat, maar deze test gaf wel al vanaf NOD-4 positief, dus daarvoor wel kudos. Vandaag op de NOD de laatste test opgemaakt: een ClearBlue+ en die reageerde weer onmiddelijk (net als op NOD-3) dus om zijn reactietijd vind ik dat ook wel een erg fijne test. En de kruidvat 2v5 is gewoon top om zijn betrouwbare consistente resultaten. Tot zoverre de test-reviews :)

Nogmaals erg bedankt voor het meekijken toen het allemaal nog onduidelijk was, alleen al dat er iemand meekijkt en een beetje meeleeft is zo fijn! (mijn man snapt helemaal niks van dat getuur en dat ik niet een paar dagen kan wachten).

Ik hoop op ook veel mooie streepjes voor jullie! Liefs, Poppe

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Poppe wij vinden het leuk om te kijken !! En wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt meid.....en mannen tja die snappen het idd niet....daarom is dit forum ook zo heerlijk!!

Gefeliciteerd meid! En geniet er maar van nu!

20. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    tromgeroffel en toetergeblaas, hier komt de CB Digital :D

Deel Deze Pagina