Wauw een super mooie test.... Gefeliciteerd en ik hoop met je mee op een plakbeeb... Ik heb vanochtend de laatste test gedaan (schaamschaam) Ben nu zo ongeveer 6 weken zwanger... En zo bang... Wilde zo graag die 3+ zien op t schermpje en dat is gelukt... Heb nog ook nog een foto gemaakt van de test-stripjes gemaakt die binnen in zaten vond ik ook wel interessant.... Liefs xx
Dit is een super knaller de teststreep is donkerder dan de checkstreep als deze valspositief is vreet ik een bezemsteel op
Thanx ik voel nog helemaal nix bijzonders behalve dat ik moe ben en niet meer zoveel kon eten als normaal.... (ben toch overal goed bedeeld) ofwel ben aardig aan de maat. Voel me niet misselijk of beroerd... had ik bij me vorige 4 zwangerschappen ook geen last van. Bedankt voor de reacties
Hahaha iedereen bedankt voor de lieve berichten.. Doet me goed Thanks !! Hij is idd veel donkerder dat de checkstreep.. Maar vind de test streepjes iets te veel naar links staan, of zit ik weer onzin dingen te zeggen!? hihi.. Ooh wat spannend allemaal
Dit is een ovutest (vd persona) op 10dpo.. Deze heeft geen controlestreep, maar twee teststrepen van twee hormonen. de linker is oestrogeen en de rechter LH. WAt is jullie mening!? https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=76ecd9dece&view=att&th=13301d5f636865af&attid=0.2&disp=inline&zw
Het kan aan mij liggen...maar ik zie geen foto, maar een inlogscherm voor gmail... Misschien nog een keer de foto plaatsen?
Siena.. Mooi hoor gefeliciteerd. En de strepen staan gewoon op de juiste plek, hebben de juiste kleur..of wel hij is knalpositief Elina Joan.. Nou net als wat Sjansie zegt, verder als 3+ kan ie niet gaan. Volgens mij knalt die test bijna uit elkaar, zo positief als wat Lekker gaan genieten nu!!
Ik snap je vraag niet, want een persona strip kan je volgens mij niet op dezelfde manier 'aflezen' als een gewone ovutest. Gezien waar je nu bent met je cyclus neem ik aan dat je niet meer naar je ei op zoek bent, waarom doe je geen zwangerschapstest (die dus op hCG meet)? Lijkt me een stuk betrouwbaarder, ook al is het nog voor NOD
persona is een apparaatje idd maar geloof dat er wel een manier is om ze zo af te lezen maar zeker weten doe ik het niet. Als je het computertje erbij heb dan geeft hij een ei symbool in beeld als je ei er aan komt dus nog makkelijker mits je cyclus door dit ding gelezen kan worden.
Maar is het dan niet hetzelfde principe als bij de zwschapstest ? Dat je niet naar de streepjes mag kijken? Wat gaf het apparaat dan aan?
Zo'n test moet je in een apparaat stoppen ja. Er zijn inderdaad manieren om toch iets zelf af te lezen, maar volgens mij meet het ding geen hCG en is daarmee geen geschikte zwangerschapstest. Ik denk dan ook: waarom zo moeilijk doen... ren naar kv en koop een test! Ik kan hier iig niks uit opmaken
Ik ben eigenlijk bang voor meelezers. maargoed doe hier toch even een testje plaatsen. mn cyclus was altijd onregelmatig en ben nog maar 1x ongi geweest na mn zwschap en heb weleens gelezen dat t dan gewoon weer inene netjes kan zijn.(de cyclus) als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben zou ik vlgende week vrydag pas ongi moeten worden. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/308649-vraagje.html dit is mn topic. dan hoef ik niet alles uit te leggen anders word t een heel lang verhaal hier. dus mag gelezen worden heb eerlijk gezegt geen zin t hier allemaal neer te zetten heb net een test gedaan.. het is BELACHELIJK vroeg. ik weet ook niet hoe of wat maar Heb dr toch maar eentje gedaan.. pff belachelijk toch. stel ik BEN zwanger dan hoeft er nog niet perse een streep je staan en STEL dat ik zwanger ben NU dan kan t nog fout gaan want zit voor NOD. enigste dat ik kan doen is afwachten dan maar Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting ben benieuwd wat jullie er van vinden. heb gister trouwens ook stiekem getest daar was t streepje NOG lichter mn vriend zag m niet. en deze wel.