ik zie wel Iets indd.. maar is dit binnen de afleestijd ? en is hij egaal ? en roze ?? zoja, doorstesten ist enige wat je kunt doen...
Hoi Meiden, Zouden jullie even naar mn testje willen turen, ik zit nu 10 dagen na terugplaatsing... Bekijk bijlage 190343 Hoop dat ie het doet. Deze test is dus net gedaan, dus niet met ochtendurine... Graag jullie mening!
Dat snap ik ook wel.. 't is zooooooo'n wonder dat je haast zelf niet kan geloven dat je zo'n wondertje bij je draagt.
je test ziet er heel erg uit als een indroger Ik zou toch even doortesten nu....want ik zie wel wat maar geen brede streep Anders doe je er morgenvroeg eentje als deze al wat betekent zie je morgenvroeg zeker iets
vind t al een wonder dat ik t op de foto kon krijgen! maar voel van alles en nog wat maar goed. ik heb t liever nog niet. we deden t wel veilig hoor. mja condoom ken gescheurd zijn..heb ik dan niks van gemerkt maar voel me zo raar en iets in me zegt dat ik zwanger ben..hoe vaag. ik test morgenochtend nog een x en dan zullen we t zien mocht ik zwanger zijn is t meer dan welkom, dat zekers vind t trouwens wel stom dat er gister ook een streepje stond maar dan echt super super licht hoor! mn vriend kon m niet eens zien haha mannen
Fayy.. Ik zie wel iets maar denk ook een indroger, weet het niet zeker hoor. Om dat zeker te weten toch even doortesten en kijken wat ie doet. Ben erg benieuwd. Succes verder!! Iloon.. Ik zie duidelijk een tweede streep.. hopelijk wordt ie de komende dagen duidelijker Spannendd.. Kylie.. Hmm balen meis