@ Fay zie wel wat dus hij is niet omo wit over twee dagen nog is proberen ben benieuwd @ Iloon ja hoor ik zie een duidelijk streepje spannend ben benieuwd naar je test morgen
Meiden, onwijs bedankt voor jullie positieve reacties!!! Durf echt nog niet blij te zijn, heb toch met vlagen wat krampjes en ook wat pijntjes in m'n onderrug! Dus we wachten af... Mocht er morgen een duidelijker streepje zijn, zal ik m hier weer even showen!
Krampjes en lage rugpijn heb ik nu en bij mijn vorige zwangerschap ook - heel verwarrend, maar dat kan ook door het groeien van de bm komen.
@Iloon09, Meid wat geweldig.... Super mooie testen!! Geniet ervan ennu GEFELICITEERD je bent ZWANGER Liefs...
Iloon.. Super gefeliciteerdd. Vooral die woorden maken het duidelijk, die verschijnen niet voor niks meis!!
@Zouwoas: ik heb niet zoveel verstand van ovu-testen maar de bovenste lijkt me donkerder dan de onderste. Van wanneer is die?
Oh @Zouwoas: zie er nu een datum opstaan, sorry! Maar die onderste is niet net zo donker. Denk dus nog niet positief, maar misschien kunnen anderen die wel ovu-testen gebruiken er wat zinnigers over zeggen. ik lees altijd dat de teststreep minstens even donker moet zijn.
Die ovulatietest is niet positief nog. Die tweede streep moet echt even donker of donkerder zijn! Nog even doortesten...