Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als ik naar mijn oude ovutesten heb gekeken zijn deze beide positief. De controle streep staat aan de kant waar je staafje vasthoudt en teststreep staan aan de kant waar je staafje in urine doet. En ik vind dat beide streepjes donkerder zijn dan de controlestreep.

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zal even diezelfde ovutesten van mij van vorig jaar plaatsen en die ronde ben ik ook zwanger geraakt.
    De onderste is positief en die erboven was ook al een tikkeltje donkerder dan de controlestreep.
    Daarboven kun je wel zien dat ze allemaal negatief waren.

Bekijk bijlage 190494

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik lees aan je onderschrift dat je morgen je eerste IUI krijgt?

Succes meid!!

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Lijkt mij wel hij is donkerder als de checkstreep ;) maar heb er niet zo heel veel verstand van ik zou zeggen bespring je man :D

5. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Ook s6 vanuit hier :D zal voor jullie duimen ;)

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #4506 Lyanna, 15 okt 2011
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
    Thnx, morgen de 1e IUI ja. Vind het wel spannend!!!

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Oeps nou ik waag me maar niet meer aan antwoorden over ovutesten! Ik wist niet dat dat de controlestreep was die dus lichter is op die testen! Sorry :)

8. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik weet het ook niet 100 % zeker hoor (ik vind dat ook zo moeilijk om van ovutesten het te zeggen) Maar ik heb dus maar gewoon mijn oude testen opgezocht en het lijkt dat het dezelfde zijn. Vandaar dat ik dus denk dat het net andersom is. ;)
    En zo leer je toch elke keer weer wat bij.

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Deze testen zijn van gisteren en vanmorgen!
    Binnen afleestijd zag ik een heel licht streepje.....

Na ongeveer een uur werden ze steeds duidelijker!
    Ik weet dat je ze dan niet meer af mag lezen! Maar kan een test, zelfs zonder dat je zwanger bent, dan toch donkerder worden?

Het zijn echt duidelijke streepjes! Zijn dit indrooglijntjes? (heb er ook 4 druppels water in gedaan en lijntjes blijven staan!)

Ik ga mezelf absoluut niet blij maken, omdat ik weet dat ze pas na afleestijd echt goed zichtbaar werden. ;)
    Maar ben wel benieuwd of jullie weten of testen donkerder kunnen worden zonder dat je hgc aanmaakt?!

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@liefkleintje: ik heb wel eens zo'n test gehad maar dat was er dan altijd maar 1 en hij werd ook niet donkerder.. Ik heb dus goede hoop voor je! Dat wordt heel spannend morgen :D

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    die onderste lijkt me geen indroger hoor liefkleintje, ik duim voor je!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liefkleintje.. ik vind het er wel goed uitzien hoor zeker voor 11 dpo!! Nog wel door blijven testen de komende dagen en hopelijk worden ze snel donkerder. Ik duim voor je :)

Lyanna.. Succes morgen!!

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    deze testen zijn wel positief eerste streepje gezien vanaf het gedeelte wat in de urine gaat is test streepje en het streepje bij het groene uiteinden is het controlle streepje net zoals bij zwangerschapstesten...

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    liefkleintje ik vind hem positief hoor, hij is zelfs donkerder dan gisteren en dat doen indrogers echt niet.

15. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

haha thnx... dat bespringen gaat wel lukken :D

16. Carolien89

Carolien89 Nieuw lid

14 okt 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb donderdag een test gedaan van het kruidvat (die met een +) die moeilijk af te lezen was. Er kwam meteen een verticale streep op maar leek uitgelopen en scheef, en verdween na een kwartier weer, dus denk niet dat deze test geldig was?

De foto is een test van vandaag, ook een van het kruidvat. Ik weet niet of op de foto de brede verticale lijn te zien is, want het beste te zien is dat dunnere lijntje, maar het is wel breder dan dat (in het echt wel beter te zien). Probleem is dat dit er pas opkwam na een half uurtje.
    Zou dit nu een indrooglijn zijn ?

Ik heb gisteren ook twee testen gedaan, een van het kruidvat en een van clearblue, waarbij ik hetzelfde kreeg, na een half uurtje een hele vage dikke lijn met ook een duidelijker dun lijntje.
    Het verschil is dat bij de test van vandaag het dikkere lijntje wel ietsje donkerder is (je ziet bv ook beter waar de lijnen overlappen in het kruis).

Wat denken jullier ervan?
    Ik ga maandag waarschijnlijk naar de huisarts, maar wou toch eens horen wat jullie ervan denken!!

17. Carolien89

Carolien89 Nieuw lid

14 okt 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is deze nog iets duidelijker.
    In het echt is het natuurlijk wel beter te zien ;)

18. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    @ Carolien,

Het lijkt er wel op! Maarr.. Ik had ze vorige week ook, je kon de lijn goed zien, maar ben toch ongesteld geworden..

Ik lees hier en daar dat sommige mensen niet zo dol zijn op de plusjes-testen van kruidvat.. ;)

Ik hoop voor jou dat het wel een goed teken is!

19. Carolien89

Carolien89 Nieuw lid

14 okt 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat lees ik ook net!
    Ik had het ook wel met die van ClearBlue.

Als ik volgende week nog symptomen heb, toch eens testen met die van 2 voor 5..

20. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Nou dit ziet er hoopvol uit hoor ;) ik vindt de test van vanmorgen duidelijk als die van gisteren :D

Deel Deze Pagina