Ja ik heb nog nooit zo`n dunne lijn gehad op deze test....maar je strepen zijn wel duidelijk...maar toch voor de zekerheid even afwachten denk ik
maar toch staat er weer een streepje op je laatste test he....wat een stomme testen Ik zou persoonlijk morgen de cb-kruis gaan halen hoor.... maar ik denk wel dat jij zwanger bent meid!!!
Ik snap er ook echt niks meer van! Hahaha!! Ik wacht nu tot woensdag denk ik en dan een digitale test! Als ik dat ga redden! Wel typisch.....heb er 2 pendels bij gekregen de afgelopen week en beide zeggen ze okt 2011! Hihi!
nee echt waar....heb jij weer zo`n testen! Ja kan je ook doen maar kun je zolang wachten....denk het niet hahahaha Ik ben benieuwd!!!
Liefkleintje.. Ik zie wel een tweede streepje alleen wordt je hier niet heel veel wijzer van zo toch even doortesten en dat je kan wachten tot woensdag, knap hoor. Dan moet ie wel donkerder zijn, of als je een digitale doet dan moet ie wel positief aangeven als je echt zwanger bent.. Maar ik vind het knap als je zolang kan wachten.. en idd misschien net als wat Cindy zegt.. als je morgen toch wilt testen misschien die met een kruis. Normaal gesproken zeg ik dit niet vaker maar omdat je van deze niet wijzer wordt, misschien toch een andere proberen Succes meis en hopelijk ben je zwanger Camilla.. Ik zie wel een tweede streep maar voor mijn gevoel is ie ook grijs. Zie jij hem als roze? En verscheen ie binnen de afleestijd? Sowieso nog even doortesten hoor de komende dagen en hopelijk worden ze snel donkerder
Renske en Cindy.....Ik kan op z'n vroegst pas dinsdag met een andere test testen! Ik lig al 2 weken plat met spit, dus kan niet weg! Mijn vriend zou er 1 mee kunnen nemen morgen in zijn pauze! Die kan ik dan pas dinsdag doen! Maar ik ben toch wel bang dat ik gewoon ongesteld zal worden 1 dezer dagen! Paar maanden geleden ook van zulke strepen (absoluut minder duidelijk!) en ook op dag 34 ongesteld geworden. Daar ben ik nu ook bang voor!
Ik kan begrijpen dat je bang bent .... ik hoop natuurlijk dat het gewoon goed gaat en je hartstikke zwanger bent meid...ik zal voor je duimen!!
Liefkleintje.. hmm wat balen zeg van die spit dan snap ik dat je niet weg kunt nee. Doe maar rustig aan dan en dan wordt het idd dinsdag voordat je kan testen, maar als je dan test moet ie wel wat donkerder zijn mits je zwanger bent. En ja die angst, heel begrijpelijk Een aantal maanden geleden zag ik je hier ook ja met streepjes, bah wat een onduidelijkheid he Het kan alle kanten op en hopelijk gaat ie bij jouw naar de juiste, zwangere kant Ik duim voor je!
Hallo allemaal, Ik ben erg onzeker over mijn test. Ik ben nu 4 dagen voor nod en heb vanochtend een test gedaan (kruidvat). Nu heb ik denk ik niet de gehele 5 min gewacht (is langer dan dat je gevoel zegt) Maar na een uur zag ik dus een lijntje staan. En het is volgens mij geen indrooglijntje want hij echt roze. Ik voel me wel zwanger. Licht misselijk en zere borsten, anders uitziende tepels. Wat vinden jullie van deze test en heeft iemand anders dit ook wel eens gehad. (ik weet dat je de kv testen niet meer na 5 min mag aflezen. Maar toch wil ik weten of er iemand is met hetzelfde verhaal en daadwerkelijk ook zwanger was of niet) groetjes tess
kan me voorstellen dat je twijfelt..hier ook zo'n test gehad, maar niet zwanger (meer)..was met een bloedwaarde van 2,8.. hopelijk is het voor jou anders!
Okee dus het kan wel zo zijn dat ik zwanger ben?? Ow wat vervelend voor je, hopelijk volgende keer wel helemaal raak. Bedankt voor je reactie.
Tess, ik zie een duidelijke streep. Ik feliciteer je nog niet omdat je na afleestijd de streep pas zag maar ik heb goede hoop! Liefkleintje, wat een spanning weer en wat ellendig dat je het in je rug hebt. Sterkte! Ik hoop zooooo dat je goed zwanger bent...!
Tess na een uur moet je hem niet meer vertrouwen want hij is immers niet geldig meer. Morgen weer een test doen en hopen dat je streep dat duidelijker is.
Meiden, bedankt voor jullie super lieve reacties!! Erg fijn!! Ik hoop natuurlijk ook dat ik zwanger ben.....heb wel het gevoel dat er iets is.....nu maar hopen dat het goed blijft gaan!!!
Tess dat lijkt me toch vrij positief hoor! Als je wil zien of hij donkerder wordt kan je best dinsdag testen. Maar neem aan dat je niet kan wachten. Succes! Liefkleintje bij jou heb ik ook een goed gevoel
Tess.. Ik zie zeker wel een tweede lijntje maar ik weet niet of dat te vertrouwen is, omdat ie na afleestijd verscheen. Je bent ook immers nog vroeg met testen, dus mocht je zwanger zijn dan is het niet gek natuurlijk.. Om er zeker van te zijn toch even door blijven testen, het liefst met hetzelfde merk en dan kun je vergelijken. Hopelijk wordt ie dan snel donkerder, en het belangrijkste: verschijnt ie binnen de afleestijd. Succes Liefkleintje.. Ik hoop het zo voor je! Hopelijk heb jij dinsdag een super knal test
Moeilijk hoor....maar deze streep stond er niet direct? Ik ben van mening als je streep zo duidelijk is deze ook wel direct was verschenen Ik zou nu niet jezelf gek gaan maken maar morgenvroeg weer een test doen en echt de eerste 5minuten kijken en dan de test weggooien meid