Ik heb er ook een. Ben 4 maandjes, bezig we hebben de natuur zijn gang laten gaan. Maar heb geen idee van mijn cyclus. Geen temp bijgehouden en geen ovulatietestjes gedaan. Eerste dag Laatste menstruatie was op 24 juli. (Dat hou ik wel heel goed bij.) Nu had ik dinsdag een stipje bloed verloren... dacht misschien is dit een teken van innestelen? Vandaag getest... ben zo nieuwschierig en we willen het ook erg graag! maar wat vinden jullie? wil het het te graag.... en beeld ik me iets in?
ik zie wel iets...is de streep roze? Ik heb deze gebruikt bij mijn eerste zwschap en de kruidvat die ik hierna deed was veel duidelijker....ik zou echt even een kruidvat halen meid...die 2 voor 5 euro
Helemaal mee eens....even een kv5 halen en dan graag nog een fotootje posten. We zijn namelijk best nieuwsgierig. Denk overigens wel iets te zien.
Ik zie een streep maar idd moeilijk te zien of ie rose is.......ben benieuwd naar je volgende test en deze test heeft een keer zoveel hcg nodig als de kv 2v5 dus die zal dan duidelijker moeten zijn
Ervaren tuurders gevraagd.... Op 8 dpo, is't wat of is't een indroogstreepje? Natuurlijk zie ik het thuis beter haha
ik zag meteen toen ik plaste een paarse streep, daarna werd het egaler roze het hele vlak en daarna een HEEL VAAG streepje wel paarsig/roze het is wel heel dubieus hoor!!! Ik hoop t!!! SPANNEND!!!
Bedankt meiden. Ga morgen nog met vriend testen, maandag of dinsdag zou ik ongi moeten worden. Spannend.
Ik heb een vraagje, hoeveel moet je testje ongeveer donkerder worden om de dag. Mijn testdag is dinsdag. Ik heb getest maar weet niet of de hoeveelheid van mij test goed genoeg is ivm het donkerder worden.
hoi hier even een foto voor jullie om te bekijken. de 1ste foto is van donderdagochtend en de 2 de foto is van vrijdag middag. mijn vraag is ook hoe kan ik positief testen en toch ook nog bloedverlies hebben. ik zie graag uit naar jullie reacties.
heb je erge bloeding en krampen? Er blijft altijd wel wat hcg in je lijf als er iets fout gaat...maar het kan net zo goed gewoon goed gaan hoor...