op de tweede foto zie ik een lijntje Liefkleintje. ik zou die van kruidvat eens halen 2 voor 5euro. of een clearblue die een plusje moet vormen. spannend! Mamatje89 ik zie overal een tweede streepje, nog even doortesten. HCG verdubbeld om de dag dus morgen zouden ze donkerder moeten zijn dan die van gisteren. succes!
Dank je voor je reactie!! Ik heb een paar bladzijdes terug al de kv2v5 foto's geplaats! Daar kwam een duidelijke streep op, maar buiten afleestijd. Zou deze test (zwanger&kids) niet duidelijker moeten zijn op 13dpo?
Ik heb hem in het negatief bekeken, en op de onderste 2 is een lichte streep te zien....dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Ik denk ook iets te zien op de onderste 2.... Wanneer is/was je NOD? Ik duim voor je op een dikke vette knaltest!! Liefs
om dat te kunnen vergelijken zou je altijd met hetzelfde merk van testen moeten testen. de ene test heeft meer HCG nodig dan de andere en reageert anders.
Ja, omdat die kv testen elke keer buiten de tijd positief werden, was ik benieuwd wat deze zou doen! Nu hij opgedroogd is, zie je hem beter! Dit streepje stond er dus al binnen de 5 min! Mamatje....ik zie wat hoor!!!
Wihaaaa.....zou het dan?!? Iemand ervaring met deze testen?!? *offtopic* ik ga je zo terug mailen met met de lettertypes!
tweede ook ik zou enkel een ander merk test halen meid. deze testen durven al eens positief zijn met kraantjeswater.
Ja meiden het is wel een predicot vroege test! Overigens testen ik hier bij alle drie de zwangerschapen positef mee. Ik heb al meer als 3 x positef getets met de kruidvat testen dus die vertrouw ik niet meer Maar met deze testen heb ik nog nooit vals posi getets! Dus ik wacht af. Ik heb wel contact gehad met de gyn ze overleggen om te kijken of ze al gaan bloedprikken! I hope so!!! PS voor dat ik vragen krijg hoezo nu al bloed prikken ik heb een mola zwangerschap achter de rug dus gaan ze al heel vroeg tetsen en echos maken!