Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oooh Sjansie ik zie ze duidelijk! wat spannend!!!
    je gaat toch niet wachten tot woensdag he!!! hehe

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zeg? Sjansie? Als je nou niet zwanger blijkt te zijn he...

Laat dan eens goed checken of je niet toevallig vroeg in de overgang bent? (sorry leuk onderwerp) Dan kan je HCG ook tot 9,5 zijn, en dan reageert een KV test al. Aangezien je eerder ook van die streepjes had toch?

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou sjans.. ik zie m ook duidelijk.. zou toch wat zijn he!!!!...wordt ik ineens heul zenuwachtig van...;)...

oh en ff offtopic vraagje voor jou.. hoe voelde de pijn die jij had bij de cyste?? ik krijg vrijdag een echo... heb al heel lang links bij eierstok menstr. achtige klachten.. vanmorgen toen de ha er op duwde kon ik wel door de grond zakken... hij wilde eigenlijk inwendig onderzoek doen, maar ik had de kinderen mee.. dus heeft ie me doorverwezen naar t zh.. Ik vind t maar niksssss

4. heb je ook goed sjansie.. ik heb zelf besloten niet meer te testen voor mn nod. iig niet meer zo ver van te voren. heb nu ook totaal geen test drang. dus wacht het rustig af tot donderdag :)

ichtus.. hmm dat klinkt niet fijn.. een collegatje had dat ook en daar is endometriose bij geconstateerd.
    heb ook vele collega's gehad die idd ook een cyste hadden en pijn in de buik. hopelijk valt t mee!

5. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    He meiden,

Ben al een tijdje niet op het forum geweest. Hier gaat helaas niet zo goed. Ik heb Asherman overgehouden na de curretage's van afgelopen juli en nu al 3 maanden pijn. Morgen wordt ik geholpen aan de verklevingen, gewoon onder plaatselijk verdoving. Vind het doodeng! Ik heb de hoop op een nieuwe zwangerschap nu wel een beetje opgegeven, want asherman is een terugkerend syndroom....

Maar alle meiden met een positieve test: GEFELICITEERD!
    @ Kylie, meid wat ben ik blij voor je! GEFELICITEERD!

6. jeetje r85 heel veel sterkte morgen!
    kan me voorstellen dat je er tegenop ziet

7. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Heel veel sterkte morgen R85

Aan de meiden met een posi test: Van harte gefeliciteerd.

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    R85.. Jeetje meid wat een rot nieuws zeg :( Ik wil je heel veel sterkte toewensen morgen, snap dat je er enorm tegen op ziet.
    Hopelijk heb je veel steun om je heen..

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @R85: sterkte inderdaad!

over een kleine 2 weken mag ik hopelijk ook weer testen. volgends mij net mijn ei gehad gisteren (zie temp kaartje) . spannend :D vanaf hoeveel DPO kan je met kruidvat eigenlijk testen?

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    R85.. oh meid wat erg.. Sterkte.. en succes morgen...

@Marieke.. HA.. dacht aan een cyste.. is meestal goed en kan goed verwijderd worden.. soms moet wel de eileider eruit.. maar dat maakt bij niet uit.. vind ik best.. als t maar weg is. ik hou niet zo van knobbel, bobbels, cystes etc.. goed of kwaadaardig.. t hoort er niet dus t moet eruit...maar ik loop nogal op de zaak vooruit.. misschien zit er wel niks....

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik bedoel eierstok en niet eileider.. of allebei.. ach wat ... jullie mij snap!! ;)

12. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Ik ben nu 2 keer geoppereerd aan me eierstokken omdat ik cystes aan mijn eierstokken had. De operatie is prima gegaan en heb mijn eierstokken ook nog.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    THNX... we zullen t wel zien vrijdag!!...;)

14. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hoii Dames,

Afgelopen weekend heb ik een Clearblue digtaal zwangerschapstest gedaan en die heb natuurlijk na afloop opgebroken en daar trof ik de staafjes aan en mijn hcg streepje was aanzienlijk licht!! Schrok er wel een beetje van en heb vandaag dan ook een kruidvat test gedaan!

Zie hieronder. De laatste foto is van vandaag! Bijna zwart kun je het tweede streepje noemen haha!

Niets aan het handje dus:)

15. elina joan

elina joan Actief lid

8 mrt 2007
    183
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wauw Ummi zo zien we ze graag (ik heb ze ook in mijn fotoboek staan echt zo gaaf om te zien hey dat ze zo van het scherm afknallen... :)

Liefs

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Kylie, Ja ik zie hem hoor.
    Ik duim voor een mooi plakbeebje voor jullie.
    Voorzichtig gefeliciteerd!!!

Sjansie, jij blijft ook maar streepjes piesen he. Ik ben benieuwd.
    En is het ook niet handig als je man nog een keer gaat testen of hij echt wel steriel is? Ik houdt het hier in de gaten ;)

Verder nieuwe zwangeren GEFELICITEERD

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha als hij nog donkerder word valt ie eraf :p
    mooi rijtje!

18. Alita

Alita Niet meer actief

poeh als ik goed kijken zie ik idd iets op de onderste...

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mooi UMMI..

nog meer testjes???? ik verveel me een beetje vandaag!!..

20. Alita

Alita Niet meer actief

nee ik bedoel met vergelijking van je andere testen dat de streep wel duidelijker moet worden;)

Nou dat er gewoon 2 streepjes moeten staan...geen kruis ofzo;)

Deel Deze Pagina