boeit da dat ik de VK gebeld heb? Ze vond het juist fijn omdat ze me daar al kennen... thanx trotsemama!
Ik heb zo juist weer een test gedaan weer de zelfde en deze is niet meer posi helemaal geen streepje omo wit zelfs. Ik baal als een stekker ga er dus ook vauit dat ik gewoon ongie ga worden morgen of overmorgen! maar ik vul me echt K*T! Nu maar afwcahten wanneer de duiveltjes komen. Het was overigens geen ochtendurine heb al 3 x geplast en 2 kopjes thee maar mijn hoop is vervlogen! Begrijp echt niet waar dat goede gevoel vandaan kwam eergister echt niet! Alhoewel als ik nu kijk heb hem er weer uitgehaald lijkt er nog een licht streepje te staan! het was naruutlijk niet mijn eerste urine zoals gister! Nou ik zie wel hoor ik wacht nu eerst maar wer af tot vrijdag die testen kosten klauwe vol geld!
gefelicititeerd angel.. maar eerlijk gezegd vind ik je een beetje snel met bellen.. je hebt 3 dagen voor nod een lichte test.. hoe vaak ik al niet voor nod een hele lichte test had en toch ongesteld werd.. dat gebeurd heel erg vaak volgens mijn gyn. dus vind je ee beetje snel met banner en bellen. al hoop ik natuurlijk dat je testen veel donkerder worden hoor. ik gun het je van harte mama van d.. aaaah dikke knuff voor jou
nee maar het kan in principe niet ik bedoel waarom test je toch iedere keer en waarom ben je altijd bezig met zwanger zijn....en dan bedoel ik het allemaal uit bescherming naar jou toe Maar ook snap ik dat je nu zenuwachtig bent natuurlijk...maar het is hetzelfde als je de pil slikt maar toch iedere maand denkt zwanger te zijn...en ja het is 99% maar zekerheid natuurlijk...maar in principe kun je niet zwanger raken
Ummi.. Leuk dat je even laat weten hoe je echo wordt over 3 weken, ik ben reuze benieuwd Angel.. Ik zie iets heel lichtjes ja, ik zou toch nog even door blijve testen.. Mamavand.. Jeetje wat ontzettend balen zeg sterkte.. Liefkleintje.. Hoe is het met jouw? ongi al doorgebroken ?
Angel, ik zie een streepje!! Nog vrij licht, maar natuurlijk ook nog voor je NOD! Duimen dat het goed blijft gaan! Mamavand Ik hoop dat je niet ongesteld wordt!! Misschien komt het wel doordat je al gedronken had?! En het geen ochtendurine was! Renske Wat lief dat je het vraagt!!! Het heeft nog niet doorgezet! Werd vanmorgen wel wakker met krampen, dus dacht echt....dit is het!! Temp is wel gezakt, dus verwacht toch echt mijn menstruatie!
misschien iets van innesteling? je temp zit nog mooi hoog boven de rode lijn he. ik blijf duimen meid!
Leuk, gisteren nog even getest om te kijken of hij wel donkerder geworden was, maar wel met heel waterige urine wegens theeleut hier Maar superknal, ik zag de streep meteen komen toen de controle er nog niet eens stond. Vanochtend een CB digitaal gedaan, en inderdaad 3+... De test met bijna water-urine van gisteren: