Marieke.. Ik hoop het zo voor je, dat ie morgen nog donkerder is. Het is je echt van harte gegund! Ik blijf je volgen hier.. Sjak.. Ik ben dan wel nog niet zwanger, maar zodra ik dat ben ga ik zeker mee doen met Moeder voor moeders, ik vind het zo'n mooi initiatief en of ik nu plas in de wc of in een fles, als ik daarmee mensen kan helpen.. GRAAG
dankjewel renske hier mn opgedroogde test om t af te leren.. kwaliteit is wel 3 keer nix omdat t met mn foon is gemaakt en ik m moest verkleinen..
duidelijk testje MArieke , nu hopen dat ie er straks vanaf knalt en dat je beepje mooi blijft plakken !! ~duim~duim~duim~duim~.....
dankjewel marion.. ik ben lichtelijk happy maar durf nog niet te springen.. teveel voor gezien en meegemaakt.. donderdag een digitale en morgenochtend mn andere testje van kruidvat.. we zullen t gaan meemaken
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Vanavond komt MvM al bij mij.. Hopen dat ik een mooie test mag showen hier
Zo vanaaf weer getest.... Anderhalf uur nadat ik geplast had...dit resultaat....weer een senstitest en een KV test licht positief...donkerder hier als op de foto hoor!! Ze zijn echt heel duidelijk!!
hahaha en dat anderhalf uur na plassen whahahahaha Klote foon maakt alleen maar wazige foto's geloof ik....zucht...
ja ik ken t. de mijne is ook smiddags gemaakt en niet met ochtendurine en dan ook nog eens met een telefoon dus lekker korrelig. en dan moet je ze nog verkleinen. in t echt is mijn test nog duidelijker dan op de foto. dus kan me voorstellen hoe ze er bij jou uitzien
wel grappig want als t bij beide goed mag gaan, dan ben jij de 29e uitgerekend zie ik? en ik de 28e haha..
Klopt ja de 29e juni. Maar heb juli bevallingslijst geopend. Wil niet alleen zitten aant eind vd maand en mijn kids komen graag na de uitgerekende datum dus...
deze test is van gister ik twijfel erg omdat deze zo licht is maar ga er morgen opnieuw een doen! ik gok mijn cyclus op 30 dagen nu normaal was die 28 dagen strikt.. ik heb verder geen last van symptone behavle dat me buik heel zeer doet en ik moeilijk op de wc kan .. drukken omdat me buik dan zo drukt! wat vinde jullie ( test is van test.nu)
dank je cindy.. ik hoop dat ie morgen of net zo duidelijk of duidelijker is.. kan me haast niet voorstellen dat er zon streepje nog van pregnyl kan zijn maar je weet t nooit haha daniellu ik zie hem hoor, maar nog erg licht en ik ken die test niet, vind het streepje er wel wat smal uit zien. misschien een 2 voor 5 euro test van kruidvat doen?
Ja ik heb echt geen verstand van dat soort dingen dus durf er dan niks over te zeggen...maar het streepje is vrij duidelijk idd....dan zou deze niet zo duidelijk zijn denk ik dan....