vorige maand heb ik mijn testrijtje geshowt.. toen was er een heeeel licht streepje kan je t je nog herinneren..al had ik toen wel een negatieve test gehad na pregnyl.. maar zulke lichte streepjes kan je eventueel nog van pregnyl verwachten..maar vergeleken bij die is deze erg duidelijk haha
ja kan me nog iets herrineren maar niet goed genoeg zeg maar hahaha... Ik hoop het heeeeeeeeel erg voor je hoor! En ik heb wel goede hoop
Marieke.. Ik kan die van jouw nog wel goed herrineren van afgelopen keer. Toen waren ze ook vrij duidelijk maar heeft het niet doorgezet. Hopelijk nu wel en is ie morgen weer stukken duidelijker Helemaal met ochtendurine Angel.. Ik zie ze hoor!! Morgen weer testen en op naar een knaller Daniellu.. Ik zie wel iets maar twijfel ook of het een indroger is. Vind het streepje vrij smal en twijfel over de kleur. Hoe zie jij hem? Roze? Ik kan het niet zo goed zien? En kwam het streepje binnen de afleestijd?? Ben benieuwd! Toch nog wel even doortesten de komende dagen en hopelijk wordt ie dan duidelijker Is ook niks zo die onzekerheid..
bedankt voor de reacties! ik ben benieuwt na morge vroeg, streepje kwam rond de 10 minu.. maar ik heb er zelf eerlijk gezegt weinig vertrouwe we zien t nog wel
Ze staan er idd wel, dus gefeliciteerd! Maar om nou te zeggen héél duidelijk.... nee... ik hoop dat ze donkerder zijn morgen!
Vandaag een hysteroscopie gehad, ze hebben nu asherman definitief vast kunnen stellen. Ze hebben 3 verklevingen doorgeknipt, zo dit was behoorlijk pijnlijk! Maar mijn buikpijn lijkt nu al verdwenen! (afkloppen!) En nu hopen dat het zwanger worden nog lukt...... geduld is een schone zaak
deze test is van gister ik twijfel erg omdat deze zo licht is maar ga er morgen opnieuw een doen! ik gok mijn cyclus op 30 dagen nu normaal was die 28 dagen strikt.. ik heb verder geen last van symptone behavle dat me buik heel zeer doet en ik moeilijk op de wc kan .. drukken omdat me buik dan zo drukt! deze is van deze ochtend binnen 5 minu toen het roze weg trok hij is duidelijker dan die van 2 dagen geleden.. wat denken jullie?
Voor de meiden die nog weten dat ik hier mijn testen heb geplaatst.... Ik ben ongesteld geworden! En hoe!! Veel bloedverlies en veel buikpijn!
Liefkleintje hele dikke knuffel meid! misschien was er toch iets? Daniellu ik denk dat ik proficiat mag zeggen! Angel mooi! jij ook dikke proficiat!