Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renske ik hoop dat ik kan wachten tot morgen! al is het wel killing. maar goed daar weet iedereen veel van denk ik :D

lief en stoer super testen :D

2. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is van vanmorgen :D Blijf het nog wel maar eng vinden hoor, nu het eenmaal zover is na zo'n lange tijd.

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wow Step, die knalt van het scherm af! Gefeliciteerd!

Andere posi-testers: gefeliciteerd!
    Nega-testers: kop op!
    Wachters: succes en hopelijk snel een knaltest!

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    step die is mooi!!!

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    liefofstoer: gefeli!! Ze zijn mooi!

marieke, ik zie wat!!!

6. woeii step super!!

ik test nooit meer sochtends!! :D deze is van net.. zal ook gelijk het verschil tussen sochtends en net laten zien en mn testrijtje tot nu toe

7. bovenste vanmorgen, onderste nu net

8. en mn rijtje, boven gistermiddag, middelste vanmorgen, onderste net ..en nu houd ik op voor vandaag ;)

9. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    :DDit was mijn test gister. Eerst een predictor test gedaan. NIET positief. Snapte er al niks van. Later deze test en ja hoor :D

10. super mamaatje :D

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier zijn testen ook donkerder in de dag dan met ochtendurine

dikke proficiat positieve testers

Sjansie waar zit je????

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief of Stoer.. Super mooie testen meis, gefeliciteerdd :D

Marieke.. Haha dat is snel :p Die testdrang soms is idd killing :p Maar ik zie wel verschil ja tussen vanmorgen en vanmiddag. Ik ben heel benieuwd hoe hij is als ie helemaal is opgedroogd :D Ik hoop het zo voor je meis!

Step.. Super gefeliciteerdd, na al die rondes.. jeetje echt respect voor jouw!

Mammatje89.. Mooi hoor, dat zijn duidelijke woorden :D Was je er zo van overtuigd dat het raak was deze keer? omdat je zei dat je niks snapte van die predictor die negatief was? Is gewoon puur even een vraag uit nieuwsgierigheid hoor :)

13. renske ja erg ben ik he! zal zo even fototje posten

14. bovenste is dus van vanmorgen (is beetje gelig maar anders zie je een licht streepje op de foto dus niet te zien..) onderste van vanmiddag

15. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Nou ik had al 3 dagen een lichte positieve test met de dipsticks van sensitest, en toen zei me vriend van nou ik haal wel ff een gewone test voor de zekerheid. Dus hij had predictor en clearblue gekocht. En toen deed ik zie predictor en daar stond niks op. En later toen ik thuis was kon ik me toch niet in houden dus ik deed die digitale en toen verscheen dit :d

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mooi!!!:D

17. :D dank je snoopy

18. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Die van mij gaven ook betere strepen aan zonder ochtendurine.

19. best raar toch, maar weet dus wel dat ik niet meer ga testen sochtends vroeg.. vond het niet grappig die bovenste test haha.

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik zie streepjes!!! GEfeliciteerd meiden met een duidelijke test en voor de meiden met een minder duidelijke--> Ik hoop voor jullie op een knaltest!! Ik wil roze!!

Zelf moet ik nog wast afwachten... zucht.. ;)

Deel Deze Pagina