renske ik hoop dat ik kan wachten tot morgen! al is het wel killing. maar goed daar weet iedereen veel van denk ik lief en stoer super testen
Deze is van vanmorgen Blijf het nog wel maar eng vinden hoor, nu het eenmaal zover is na zo'n lange tijd.
Wow Step, die knalt van het scherm af! Gefeliciteerd! Andere posi-testers: gefeliciteerd! Nega-testers: kop op! Wachters: succes en hopelijk snel een knaltest!
woeii step super!! ik test nooit meer sochtends!! deze is van net.. zal ook gelijk het verschil tussen sochtends en net laten zien en mn testrijtje tot nu toe
Dit was mijn test gister. Eerst een predictor test gedaan. NIET positief. Snapte er al niks van. Later deze test en ja hoor
hier zijn testen ook donkerder in de dag dan met ochtendurine dikke proficiat positieve testers Sjansie waar zit je????
Lief of Stoer.. Super mooie testen meis, gefeliciteerdd Marieke.. Haha dat is snel Die testdrang soms is idd killing Maar ik zie wel verschil ja tussen vanmorgen en vanmiddag. Ik ben heel benieuwd hoe hij is als ie helemaal is opgedroogd Ik hoop het zo voor je meis! Step.. Super gefeliciteerdd, na al die rondes.. jeetje echt respect voor jouw! Mammatje89.. Mooi hoor, dat zijn duidelijke woorden Was je er zo van overtuigd dat het raak was deze keer? omdat je zei dat je niks snapte van die predictor die negatief was? Is gewoon puur even een vraag uit nieuwsgierigheid hoor
bovenste is dus van vanmorgen (is beetje gelig maar anders zie je een licht streepje op de foto dus niet te zien..) onderste van vanmiddag
Nou ik had al 3 dagen een lichte positieve test met de dipsticks van sensitest, en toen zei me vriend van nou ik haal wel ff een gewone test voor de zekerheid. Dus hij had predictor en clearblue gekocht. En toen deed ik zie predictor en daar stond niks op. En later toen ik thuis was kon ik me toch niet in houden dus ik deed die digitale en toen verscheen dit :d
best raar toch, maar weet dus wel dat ik niet meer ga testen sochtends vroeg.. vond het niet grappig die bovenste test haha.
Ik zie streepjes!!! GEfeliciteerd meiden met een duidelijke test en voor de meiden met een minder duidelijke--> Ik hoop voor jullie op een knaltest!! Ik wil roze!! Zelf moet ik nog wast afwachten... zucht..