Hoi allemaal, Na een teleurstellende echo op 19 september is mijn miskraam losgekomen op vrijdag 23 september. Het was een onverwachte zwangerschap en had net persona in huis gehaald om op een natuurlijke manier anticonceptie te gebruiken. Omdat mijn man eigenlijk nog weer even wil wachten met een kindje (wat overigens erg lastig is voor mij op dit moment, want ik wil het liefst meteen weer zwanger worden) ga ik nu toch weer de persona gebruiken. Ik ga het apparaatje zelf pas gebruiken als ik iig weer 2 keer een goede en regelmatige cyclus heb gehad. Nu leek het me gister wel grappig om eens de persona ovulatietesten te gebruiken om alvast wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus.. Onderstaande foto's zijn de resultaten. Boven is van gister en de onderste is van vandaag. Zoals je ziet is het dikkere streepje die gister links stond nu ineens het rechter streepje. Betekent dit dat ik mijn ovulatie kan verwachten?? Wel gek, want gevoelsmatig was mijn ovulatie er vorige week al (meestal kan ik dit wel voelen). De streepjes zijn hier behoorlijk donker...dat is op de foto niet echt goed te zien... Ik ben benieuwd naar jullie inzichten
leuk he als je ze zo ziet donkerder worden dikke proficiat! sorry meid van persona ken ik niets, maar wel heel raar je streepjes zo
Marieke, Wat een spanning moet jij nu (en de afgelopen dagen) voelen zeg. Ik vind het heerlijk om al die testjes en lijntjes te zien, maar helemaal als je al best een tijdje zwanger probeert te raken en er ook even aan hebt mogen ruiken. En....ik vind het knap dat je er 'nog maar' 3 hebt gedaan. Bij ons heeft het ook een tijd geduurd en ik knalde er wel 9 testen tegenaan, voordat ik echt geloofde zwanger te zijn. Ik blijf duimen voor je! Dus alle testers en wachters en oefenaars enz. heel veel succes!!!
Hier is sjansie moest veel werken en ja dat moet ook gebeuren Heb mooie testen voorbij zien komen meiden van harte gefeliciteerd Even over mezelf: Ik heb niet getest wat best wel moeilijk is eigenlijk maar dat in overleg met de ha. Ik had hem gebeld en moet vrijdag ochtend bij hem komen,moet vrijdag ook ongesteld worden en wordt ik het niet dan test hij wel zei ie hahaha. Wordt ik gewoon wel ongesteld dan ga ik de prikpil krijgen want hij denkt zelf dat ik heftig reageer op bepaalde hormonen. Die werkt drie maand en dan moet ik terug komen om te kijken of ik zelf verschil merk. Hier kan ik mij goed in vinden......want laten we eerlijk zijn ons gezinnetje is compleet Dus ben helemaal happy en hopelijk werkt het en dan kan ik dit iig loslaten en hoef ik nooit meer te testen ga ze zelf iig niet meer aanschaffen. Zo dus ik laat vrijdag wel ff weten hoe het mij vergaan is
Fijn dat je happy bent met dit plan! Ik hoop dat je lijf goed reageert op de prikpil. Lijkt me ook wel prettig om je te realiseren dat je gezinnetje compleet is
ik zie duidelijk streepjes idg! Maar ken deze testen eigenlijk niet? Ik zou toch ook even een kruidvat doen
hey meid Moeilijk hoor.....ik durf er niks over te zeggen want je ziet wel iets maar is meer een schaduw Even een paar dagen wachten hoor
bijzonder meid dat het nu eindelijk raak is hoor....en dan is het allemaal nog moeilijker om te geloven he! Maar geloof het maar...jullie zijn zwanger Gefeliciteerd!!
hihi cindy, je loopt wat berichtjes achter.. die van vanmorgen is idd lichter. maar die van vanmiddag is zelfs donkerder nu als die van gistermiddag
nou die middelste vergeten we gewoon hahaha... Maar nu moet hij wel nog duidelijker gaan worden maar een voorzichtige gefeliciteerd