Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

moet je dan naar de streepjes kijken bij deze test?

En wat erg van je mk meid:(

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nou fijn dat er iets gedaan kan worden he;) dan weet je echt zeker dat je niet zwanger kan worden....

3. Alita

Alita Niet meer actief

hahah zag het idd....:D

4. hihi

5. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    willen jullie ff kijken voor me....ben beetje onzeker...vrijdag NOD maar al 2x bruin bloed bij afvegen... zowel vorige week als deze week 1x....en kan iemand uitleggen of de foto in negatief zetten. wees eerlijk in elk geval weet ik waar ik me op kan voorbereiden. hopelijk na 11 maand eens raak:(

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    me banner klopt niet trouwens hoor, heb me ei later gehad

7. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zie niks op je testen helaas

8. Alita

Alita Niet meer actief

je test in het negatief;)

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zie hier ook echt niks op, het spijt me... maar het is ook nog vroeg?

10. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    thanks dames...weet genoeg !!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Voor nu... je weet nog niet wat vrijdag misschien brengt ;) Niet leuk, om zo lang te wachten op een tweede! Ik hoop voor je dat je snel dat tweede streepje krijgt :)

12. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ik had deze foto vanochtend al geplaatst, maar toen was de test net 10 minu oud nu ziet hij er stuk duidelijker uit! nog x graag de reacties! thnx de eerste is van 2 dagen terug

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke.. Ik zie duidelijk verschil hoor :D Hopelijk morgen weer een duidelijk verschil, wel weer in de middag testen dan he. En dan vergeten we die test van vanmorgen gewoon :D Voor nu, ziet het er goed uit.. nu morgen afwachten!!

Sjansie.. Dit lijkt me idd wel een goed plan. En ook fijn dat je er zelf achter staat en realiseert dat het goed is nu. Hopelijk werkt dit wel en heb je geen onzekerheden meer :) Succes!

Meissie.. Ik zie nu nog niks, meer wat er niet is kan nog komen. Je bent nog vroeg en er zijn mensen die pas Na NOD positief testen. Hopelijk komt er snel een knaller voor jouw :)

14. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daniellu.. Ik zie een duidelijk verschil hoor :D Alleen vind deze lijntjes zo dun, zowel de controle als de teststreep.. dan ligt dat denk ik aan het merk van de test want ik ken ze niet. Maar het ziet er wel goed uit hoor :D
    Sorry dat ik zei dat de streep zo dun was, maar ik denk dat dat bij deze test gewoon hoort :)

15. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    het zijn testen van test.nu naa ik twijfel me nog steeds de ... moet echt een dikke roze hebbe anders ben ik niet blij haha nja bang om teleur gesteld te worden eigelijk. maar hijs wel donkerder en netjes binne de tijd dus overmorge weer xtje..?

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daniellu.. Het lijkt me idd verstandig overmorgen er weer eentje te doen. Wel met hetzelfde merk want dat kan je goed vergelijken. Vind het knap dat je kan wachten met testen hoor, petje af! Maar zo krijg je wel een mooie kijk erop want die eerste heb je ook gedaan 2 dagen geleden :) Succes en ik duim voor je

17. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Dankje, jaa inderdaad het is voor mij zelf erg duidelijk in zown overzicht. ik heb er genoeg liggen maar ik eerder heeft t toch geen nut! en morge is zo weer voorbij ik heb eigelijk nergens last van behalve als ik naar de wc moet om te drukke dan is hel me buik gespannen kan geen kracht zette zeg maa nog nooit gehad. ben wel benieuwt hoor

18. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @evenstar....tja de 1e was er in de 4e ronde...deze laat helaas wat langer op zich wachten als we ooit nog een 2e mogen krijgen.
    Ik vind het alleen zo vreemd van dat bruine bloed, ken het niet al deze 11 rondes! nou ja we wachten weer af...bedankt dames voor de reacties

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    streepjes!!

Goedzo!

20. Hettie

Hettie Bekend lid