Ja he....valt niet te missen. Alleen niet binnen de 5 min. Schommel al dagen tussen tuur streepjes en witte testen. En nu dit...? Zo donker is hij echt nog niet geweest en ik zit nog wel een aantal dagen voor nod. De laatste twee maanden leek mijn cyclus wat van slag. Was altijd stipt op zaterdag of zondag ongi. De laatste twee maanden wilde het niet op gang komen en brak het pas op woensdag echt door. Maandag en dinsdag wat licht gerommel. Misschien weet ik dus ook niet helemaal zeker hoe mijn cyclus loopt...
Ja, dat wel he...na afleestijd. Hoewel ik nog nooit streepjes heb gehad na afleestijd.. heel wat testen versleten. Ach, waarom wacht ik dan ook niet gewoon op m'n ongi... Nu zit ik weer dagen in de zenuwen want gepland is dit niet. En wie weet wordt ik toch wel gewoon ongi. Moest verboden worden, testen voor nod!
Ja wel iets duidelijker,maar de eerste was niet met de eerste ochtendurine (al had ik niet zoveel gedronken) en deze wel.
Hoi dames, Ik had vanmorgen CB test gedaan en zag na 2 min licht kruisje. Maar na ongeveer 15 was ie weg, heb er foto's van maar krijg ze niet hier op de site. Er staat ook op bijsluiter dat je binnen 10 moet aflezen daar na is uitslag niet meer geldig dus spannend! Dus ga morgen of overmorgen gewoon weer testen, heb ook 2 sensitesten liggen.
Lotuss.. Ik zie de streep ook erg duidelijk! Wat verwarrend dit.. Misschien over een paar dagen een keertje een CB digital doen met indicator?? Ik wens je veel succes!
Ja, heel raar! Indedaad maar gewoon afwachten en over een paar dagen nog eens testen als ik niet ongi wordt.
Alleen begon ik 5 dagen geleden wel te bloeden maar na 3 dagen stopte dat... Maarja t lijntje wordt steeds donkerder...
Positesters, gefeliciteerd! Onewish, ik duim voor een plakkerd!!!!!! Shirley, als de streep even breed is, is die positief. Ik vind de streep wel heel duidelijk!