dank je... kan het nog niet echt bevatten is veel anders dan de vorige keer!! ik voel nu helemaal niets!!
Lotus vind hem toch wel heel duidelijk .. toch maar even doortesten he ! en zag nog een mooie posi plustest! gefeliciteerd
dat roep je nu... maar dadelijk mis je toch ook wel weer het zwanger zijn haha... ik was heel blij dat mijn zoontje er was maar miste het al vrij snel...
Shirley.. Ik lijk ook een streep te zien die even breed is en als je nu op 10 dpo zit, dan ziet het er wel veelbelovend uit. Even doortesten denk ik maar en als je echt zwanger bent, dan zullen je testen snel donkerder worden Ik duim voor je!
Als ik jouw was Shirley, zou ik eerst nogmaals eens testen met deze plus test. Om te kijken of je inderdaad verschil ziet, of de streep eventueel donkerder wordt. Mocht dat zo zijn, dan zou ik over een paar dagen de digital doen
ik zou er nog even mee wachten.. maar kan dat ie al posi is hoor.. maar als je kunt zou ik even n dag ertussen laten ..
Ja dat is iets te vroeg maar was vorige maand 3 dagen overtijd. Dus heb die cyclus aangehouden, eigenlijk moet over 4 dagen ongi worden. Dus heb even me banner aangepasr, had al 6 maanden cyclus van 26 dagen dus denk toch maar die aanhouden Maar heb zo n rare buikpijn en opgezeten melkklieren dus dacht even gokje wagen
Bekijk bijlage 178813 wat denken jullie? ik zie een brede roze streep thuis, wel weer vaag,maar duidelijker dan gisteren, 11 dpo vandaag