Nou... eigenlijk heb ik er elke maand last van, behalve nu! Op 3/4/5 DPO nog wel maar sindsdien is het voorbij. Terwijl ik vorige maand niet op mijn buik kon slapen van de pijn! Heb nu ook ineens nauwelijks last van puistjes, dus hoop dat het zo blijft hihi.
Nou ik moet zeggen dat ik ook maar 3 dagen last had van me (..) terwijl dat normaal wel 10 dagen duurt hopelijk is het voor mij ook positief!
Ja he had jij ook een test gedaan? Ja het kan best dat ik dat al gezien heb hoor hahaha maar er staan er zoveel?
allemaal bedankt voor het kijken en jullie felicitaties. ik doe morgen een cb test met indicator om te zien hoever ik dan ben, ik denk 4 weken en 2 dagen. liefs angela33
Joepie, net mijn allereerste ei gevonden ! (Denk ik ... ) Sinds 9 augustus gestopt met de Nuvaring, deze maand nog niet ah klussen (nou ja, wel, maar dan beschermd ). Wel alvast inzicht ah proberen krijgen in mijn cyclus om volgende maand volop ad slag te kunnen gaan! Heel spannend allemaal, dat turen naar die testjes.. Zit nu op dag 19 van mijn cyclus, ah temperaturen sinds dag 10 en ah testen sinds dag 13. Kreeg de afgelopen 4 dagen telkens heeeele lichte testjes dus begon me al af te vragen of het allemaal wel werkte daarbinnen na 11 jaar vrijwel onafgebroken pillen ... Maar daarnet zag ik al binnen de eerste minuut een dikke vette streep verschijnen die ook zo bleef. Ik ga er dus maar vanuit dat vandaag mijn LH-piek is . Hoewel we dus pas vanaf mijn volgende cyclus aan ons eerste wondertje willen beginnen werken, stond ik toch te juichen id keuken omdat ik nu iig een heeeeel klein ieniemienie beetje gerustgesteld ben dat ik niet heel lang hoef te gaan wachten voor m'n cyclus weer op gang komt... Heb sinds gister ook duidelijke steken linksonder in mijn buik. Dacht natuurlijk dat dat imaginaire pijntjes waren maar in combi met de ovutest zou het misschien toch kunnen kloppen. Zou helemaal handig zijn als ik de komende rondes mijn ei gewoon kan voelen ... Benieuwd of mijn temp nu morgen of overmorgen ook gaat stijgen! Los hiervan ; van harte gefeliciteerd aan alle positesters, lees al een tijdje mee!! Ben heel blij voor jullie en hoop dat ik me snel bij jullie kan voegen . Liefs
Ik ben zwangerrr!! Vanmorgen echo gehad het zat me niet lekker kijk maar in mn album!! Pril maar het zit er