Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik meen ik zie wat op de eerste maar op de onderste zie ik helemaal niks. maar je had gisteren ook al getest? dan zou het streepje toch wel iets duidelijker moeten worden met de dag;)

zie je zelf wel een streepje? trouwens als je test moet je altijd met dezelfde testen vergelijken,dat is het beste!

succes!

2. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    Lieve mensen,
    al heel lang kijk ik hier mee! Afgelopen maand hebben mijn man en ik een gescheurd condoom gehad (ik heb hier een topic over geopend) Afgelopen zaterdag had ik getest...niet positief.
    Vanochtend dacht ik een ongesteldheidsgevoel te hebben, maar toch nog even de 2e test doen...deze is gewoon positief...het is nog een vrij licht streepje, maar hij staat er echt. Ik ben een technische nitwit, maar zal eens kijken of ik de foto erop kan krijgen...whaaaa...ik zit hier he-le-maal te shaken...

3. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ben benieuwd naar je foto! :)

4. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

ik ben erg benieuwt.

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Ben gisteren de hele stad doorgecrosst voor de kv 2v5. Hadden ze hem overal niet meer! :x dus daar liep ik wel van te balen. Heb toen maar die van DA genomen (die kan je pas gebruiken op je nod, en daar zit ik nu dus nog 3-4 dagen voor) Weet dat die eigenlijk niet te vergelijken zijn met de kv 2v5...
    Maar ga vanmiddag opnieuw naar het kv :)
    En dan zullen we morgenvroeg zien of ze donkerder worden of niet...

Voorlopig is het inderdaad een tuurtestje...maar nogmaals, zit ook nog 3-4dagen voor mn nod... In het echt is het streepje iets duidelijker. Beide foto's zijn trouwens van dezelfde test...

Maar word vervolgd ;)

6. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

wacht nog steeds op de test van nienke

7. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    mijn fotocamera maakt geen goede foto's....alleen maar wazige en daar zie je het dus niet (goed) op....ik probeer het nu ff met mijn webcamcamera....

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Heb je er geen tulpje op staan? Das de macrostand en die maakt van dichtbij duidelijke foto's

Ben benieuwd :p

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Op de bovenste zie ik wel een streepje hoor! Spannend!

10. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    nou, kijk maar eens even...krijg ze niet heel duidelijk op de foto...heb heel even het contrast aangepast....Hier thuis is het duidelijk te zien ook al is het nog een licht streepje :)

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Die is mooi positief! Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd meis! :D

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik zie een streepje!! Hoop dat die vd kv er zo zijn! Die vind ik het duidelijkst.

Nienke schiet eens op! ;) heb weinig geduld en zeer nieuwsgierig. Slechte combi.

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Dat vind ik toch al een vrij duidelijk 2de streepje hoor! :)
    Die zal snel donkerder worden :)

Gefeliciteerd!

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nienke ja mooi positief gefeliciteerd!!

15. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Oh kijk. Nienke gefeliciteerd!!! Wat gaaf!

16. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    Dank jullie wel, het shaken begint hier langzaam af te nemen, maar het dringt nog niet echt tot mij door...dat moet nog komen :)
    @eliesje, ze staan erop hoor :)

17. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tina.. Ik lijk een streepje te zien, maar hij is wel licht nog. Maar goed, als je 3-4 dagen voor nod zit is dat ook niet gek:) Ik ben benieuwd naar je eventuele volgende testjes..

Nienke.. Nou daar zie ik duidelijk een 2de streepje op :D Gefeliciteerdd!

18. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.789
    1.140
    113
    Vrouw
    Nienke, die is positief hoor! Gefeliciteerd!

Zijn jullie er wel blij mee?? Omdat het door het condoom is gebeurt? Is het jullie 1e kindje? Wat zegt je partner ervan?

19. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    @liefkleintje Ik belde mijn man net in tranen op (ik was zo enorm geschrokken :)) Hij schrok er wel even van, maar ik hoorde hem ook wel een beetje giechelen...
    Nadat het condoom was gescheurd hebben wij expres geen morning after pil gehaald en maar gewoon kijken wat er zou gebeuren! Nou, we hebben het geweten ook. Even wennen dus aan het idee, maar superdesuper welkom. Ik besef me nu des te meer dat wij het ontzettend getroffen hebben dat het in één keer raak is! Nu hopen en bidden dat het kleintje blijft plakken!

Bedankt voor al jullie felicitaties!!

20. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    @liefkleintje het is idd ons eerste kindje..

Deel Deze Pagina