Ben zo blij dat jullie het streepje ook zien!!! dacht even dat ik de enigste zou zijn ik zit nog helemaal te shaken!! ik had het eigenlijk niet helemaal verwacht
Ik zie ook een licht tweede streepje! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat ze donkerder worden!
@Germar: ik zei alleen een vaag streepje op de derde foto. Hopelijk wordt ie duidelijker over een paar dagen!
wanneer is je nod?? en woensdag zou wel kunnen ongeveer om de 48 uur is je hcg verdubbelt, dus dan zou de tekst duidelijker moeten worden
Wie heeft er zin in een vreemd verhaal, goed staren en kleurtjes vergelijken? Ik geef nog bv en heb een rommelcyclus. Deze maand helemaal want het begon met een heel rare menstruatie (8 dagen rood, met een onderbreking van 1 dag op dag 2). Er zijn dus twee tellingen - ofwel ik zit op dag 21 (rekenend van echt doorbreken menstruatie) of op dag 23 (rekenend vanaf eerste dag rood). Goed. Ik had sensitestjes. Wat een friemeldingetjes zijn dat :x. Alleen maar lichte streepjes, wel een dag of 2 een iets donkerder streepje (dag 14/16 en 15/17 afhankelijk van de telling ). Daarna toch maar doorgetest met KV-testen, heb ik ook toen met Renske gebruikt en in die ronde meteen bingo. Maar daar had ik wel een duidelijke knaltest. Op dit moment zit ik afhankelijk van de telling 4-6 dagen voor NOD. Maar omdat niks normaal lijkt deze cyclus, kan het ook zijn dat mijn ei pas nu komt (ik had ook twee keer vruchtbaar slijm deze maand, zelfs gisteren was het nog rekbaar ). Mijn eerste 4 testen zijn duidelijk licht bij de kv testen. En toen had ik steeds braaf 2 uur van tevoren niks gedronken. Vandaag was ik het beu. Ik voelde me duidelijk zoals anders vlak voor mijn ongesteldheid dus had de hoop op uberhaupt een eisprong al opgegeven. Ik drink altijd een liter thee weg op mijn werk, en dan nog soms wat chocomel of ander warm drinken. Hoort op mijn bureau gewoon. Thuis toch mijn laatste kv test maar opgemaakt met een relatief waterig plasje, maar opeens een vrij donkere streep (bijna even donker als controle streep...). Nu pas ei? Ik voel me eerder zoals ik me normaal NA mijn ei voel (steken in borsten en liezen en onderbuik). Wat denken jelui? Morgen doortesten met dezelfde testen (moet ik even nieuwe halen)? Vanavond man nog maar een keer bespringen?