Ik weet niet precies wanneer mijn nod is.. mijn cyclus schommelt een beetje. Wel had ik (morgen) 2 weken geleden een positieve ovulatietest, dus had hem denk ik wel rond deze dagen kunnen verwachten. Nou ff afwachten nog, hopelijk verdubbelt t hcg. Vind t allemaal erg spannend.. zeker omdat ik ook in juli een miskraam gehad heb. Wat had jij al een knaltest, voor als je 3 weken zwanger bent
Dat belooft veel goeds Ik hoop t zo.. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, denk wel rond deze dagen. En de test die ik gedaan heb (zwanger & kids) kun je 4 dagen voor de nod testen.
als je bijna 2 weken geleden posi ovulatietest had, zal het inderdaad wel rond deze dagen moeten zijn ik zou woensdag gewoon opnieuw testen, kijken of die duidelijker word en inderdaad een flinke knaltest 2dagen voor mijn nod toen de urine door dat stukje trok zag ik meteen een streepje komen de foto is na 3min genomen en is ook ongeveer zo gebleven ben nog steeds in shock :O had dit nooit verwacht!!!
Bekijk bijlage 179283 Morgen is mijn nod / het zijn kv testen vandaag 13dpo/15 dagen na pregnyl 5000 heb ik gekregen.. dit is toch geen pregnyl meer?
Streepjes zijn duidelijk aanwezig! Morgen of overmorgen nog eens testen, als ze dan duidelijker of net zo zijn, dan zal het niet meer van de Pregnyl zijn.. Spannend!
Proficiat aan alle zwangeren! @ Ovutestjes, jazeker, man bespringen! @ Miffy, meid, wat een test! Geniet ervan hoor!
Hey Evenstar, heb je even zitten bespieden hoor Je wist wel dat ovutesten ook postief kunnen worden met een zwangerschap he?? En als dat het niet is geweest... dan moet het je ei wel zijn!! Dus beide positief nieuws lijkt me
Onewish, dit is niet meer van de pregnyl...5000 is allang uit je systeem na 15 dagen. Een voorzichtige felicitatie!
oke.. ik twijfel al de hele dag of ik dit wel moet plaatsen maar doe het toch. ik heb wederom een tuurstreepje op mijn test. 2 weken geleden dus ook en toen was het achteraf gezien van mijn ei, na mijn ei werden me testen toen omowit. omdat ik vannacht wakker werd van me boobs die erg pijn deden heb ik vanmorgen getest. ik vermoed dat as zaterdag me nod is maar dat is moeilijk te zeggen deze cyclus. ik zie het streepje met wat turen maar kon de kleur niet goed zien, met een zaklamp erachter zie ik dat die roze is. heb geprobeerd een foto te maken voor de zaklamp haha dat is erg lastig en om dan ook nog eens je handen stil te houden nog moeilijker maar ik heb het idee dat die op de foto wel te zien is nu.. ik ga nog nergens vanuit ik wil eerst een knaller en misschien is dit wel gewoon helemaal niets en zie ik streepjes omdat ik weet waar ze horen te staan haha