Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Goedemorgen

Ik denk dat mn testje van vanmorgen duidelijk genoeg is voor 2-3 voor nod;):D
    Wat denken jullie?

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

3. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Gefeliciteerd!! DuidelijK!!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @tina gefeliciteerd

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Bedankt meiden:)

Ben zo blij:D

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Tina gefeliciteerd!

7. jazz

jazz Niet meer actief

Mooi kruisje...gefeliciteerd

8. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

9. bcloud

bcloud Niet meer actief

Tina: Jaaa!! Geniet ervan gefeliciteerd :D

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja hoor....ik zie ze!!!:D

11. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie idd ook iets;)

12. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik denk dat je wel zwanger bent,,, ik ben nu bijna 6 wkn en bij mij is die ook zo licht, en de rest knalt wel... Ik vindt het rottesten.. Net als de etos eigenmerk testen ..

Voorzichtig gefeliciteerd!

13. Alita

Alita Niet meer actief

is het een dun streepje of een gelijke als de andere?

14. Alita

Alita Niet meer actief

idd meid ik zeg gefeliciteerd!!

15. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hey dames even kort, heb vanmorgen weer getest en weer een heeeel licht streepje vergelijkbaar met die van gister wederom wel roze als ik er een zaklamp achterhou en binnen de tijd. krijg hem echter niet op de foto en heb nu nog geen zin om weer helemaal moeilijk te gaan doen haha misschien dat ik het vanavond wel probeer. ik vind het in elk geval positief dat ik wederom zo'n streepje heb dan moet die van gister geen toeval zijn in mijn gedachte.

nou ja morgenvroeg of donderdag maar weer! eerst kruidvat zien te vinden die ze nog in de schappen heeft!

16. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou zo lang mogelijk nu wachten met testen om goed verschil te kunnen zien! Succes!

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja haha maar ik kan dan pas maandag weer testen! opzich goed genoeg natuurlijk haha als ik niet ongi word merk ik het vanzelf wel maar toch ik wil graag weten wat er in me lijf gebeurt ( teminste voor zover ik kan) komt ook door de miskramen denk ik.. als ik zulke streepjes heb wil ik ze zo snel mogelijk donkerder zien worden.. wellicht dat ze het weekend knallen, zo frustrerend om dan dat niet te weten en te zien haha ik denk dat ik namelijk giga onzeker blijf tot ik een knalknalknaltest gezien heb ;)

maar goed, wellicht dus morgen of donderdag nog en daarna hopelijk maandag nog :)

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb trouwens wel het idee dat die ietsss donkerder is dan gister maar vind het zo moeilijk vergelijken met een test die al helemaal is opgedroogd en een test die nog nat is. vind ze altijd duidelijker worden als ze opdrogen namelijk.. of ligt dat aan mij?

19. Alita

Alita Niet meer actief

ja hoor ze drogen altijd duidelijker op!

Probeer eens een foto te maken meid....misschien zie ik het ook! En ach wachten hoeft ook niet he...ik zou er wel een dag tussenlaten

20. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Dat verschilt per test denk ik die ik gedaan heb zag je na half uur niks meer?
    En staat ook op de bijsluiter, dat je de test na 10 min niet meer mag aflezen en mag mee tellen.
    Maar volgens mij die van kruidvat, zie je het juist wel goed na opdroging?

Deel Deze Pagina