volgens mij blijven streepjes altijd staan hoor.. ik heb van mijn 1e zwangerschap echt 1 verschillende positieve testen haha en die zijn allemaal nu nog positief... ik denk niet dat ik hem op de foto krijg hoor cindy, gebruik mijn tel voor dat namelijk.. maar ga het wel even proberen dan haha maar die van gister was met een zaklamp erachter.. dus dan moet ik dat eigenlijk weer doen maar dan moet die opgedroogd zijn dan komt het licht er beter door haha
of op een witte achtergrond!! Hier heb ik alle testen nog en overal is alles blijven staan! Ik denk dat als het weggaat je gewoon niet zwanger bent?
Mijn testen staan in me album dames. Ow oke nou wist ik niet hoor ik heb ook al een dochter heb toen 1x test gedaan was positief en weggegooid. Was toen zo snel zwanger, lang niet zo bezig er mee als nu gek is dat he.
dus die van cb verdween weer? Hmmm was de streep even breed als de andere streep want je ziet vrij goed een kruis he?
hahaha ik denk echt dat het niet te zien is op de foto hoor... met zaklamp werkt niet want is teveel omgevingslicht nu die van gister was savonds gemaakt.
had je erna niet meer getest dan? Is ook niet leuk als je dnekt dat het een posi test is en uiteindelijk was deze vals posi...
owja hahaha dat was de bedoeling haha BLONT!! ik zit volgens mij in de ontkenning dat ik niets zie ofzo.. als jij hem zelfs al zo snel ziet... ik leg ze even naast elkaar
alijd wachten tot je nod meid....heb je niks aan om van die vage streepjes te krijgen en dan is het niks uiteindelijk...daarbij wordt je er niet meer of minder zwanger van
Ja i now zit nu in ronde 9 ik had het ook moeten weten. Ik doe het ook niet meer hoor, het is gewoon vervelend op deze manier.
krijg het niet voor elkaar allebei onder elkaar op de foto en dan allebei soort van zichtbaar haha ik post overmorgen wel gewoon 1 duidelijke