Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha ik zie dit nu pas ineens!

hier zie ik hem ook op trouwens! goh!
    wat stom zeg... ik heb slechte ogen miss dat ik hem daarom op de pc duidelijker vind te zien dan hier in het echt?
    of me geest heeft mijn streepjeszievermogen uitgezet ofzo? haha

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland

huh? deze snap ik niet...
    die test die ik net uploade die jij in het negatief heb gezet dat is die van vandaag hahahahaha

3. Alita

Alita Niet meer actief

whahahahahah wat erg:D
    Ik dacht dat dat de eerste was;)

hahahaahahahah erg zeg!

4. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @aloha ja hoor ik zag het streepje ook hij was licht maar zag het wel ;)

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland

hahaha jeetje!! jij weet wel hoe je mij nog meer in de war krijgt dan ik momenteel al ben hahahahaha die van gister staat 2 a 3 paginas terug. heb ik gisteravond geupload rond half 10 ofzo dacht ik..

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha nou wat bizar dan!!

als ik hier na mijn test in real life kijk zie ik 20 streepjes en ze dansen ook nog eens ;)

dan gaan we samen maar voor een knaller over een paar dagen he!

7. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hopelijk wanneer is jouw nod?
    Mijne duurt niet zo lang meer ben wel benieuwd of die CB test me in de maling heeft genomen.

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    mijn nod is lastig.. ik had 1,5 week geleden ook vage streepjes op kv2v5 en toen ineens een 2e positieve ovu test in de cyclus.. me temp was al eens gestegen. toen stijgde me temp ineens weer en werden de ovu testen en kv2v5 omowit. en toen heeft FF me ei verplaatst van dag 8 naar dag 18. als ik dat aanhou is vrijdag of zaterdag me nod.
    maar ik heb nu elke dag meer pijn in me boobs en sinds gisternacht echt bijna ondragelijk, dit had ik bij zw1 ook heel erg dus toen ging er een belletje rinkelen.

heb momenteel ook af en toe soort van ongi krampen maar dan anders of toch niet.. dus zal me niets verbazen als ik gewoon ongi word hoor.

de tijd zal het leren ;) ben wel wat misselijk maar dat kan ook komen door de doos chocola die ik zojuist naar binnen heb gewerkt hahahaha

9. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    o en ik heb sinds enkele dagen oorsuizen.. dat heb ik normaal echt nooooooit,, heb dat eens gegoogled en veel mensen schijnen dat te krijgen bij hormoonwisselingen.. dus wie weet haha

ik ben echter elke maand zwanger en elke keer gaat het vroeg of laat mis dus een posi test maakt mij nog niet extreem blij ;) maar heb er wel een ander gevoel bij deze maand.. dat kan dan natuurlijk zijn omdat ik ongi word en dat gevoel niet meer herken of een zwangerschap die wel eens goed loopt ;) tja wie zal het zeggen! tijd zal het uitwijzen! ga vandaag over een weekje vliegen dat baart me wel zorgen want mk 2 is opgang gekomen tijdens de landing van het vliegtuig, volgens gyn kwam het daardoor los omdat het al niet goed zat en als het wel goed zit kan het geen kwaad maar toch, zit wel in me achterhoofd nog...

10. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    O oke heftig zeg, dus dat word nog eens spannend.
    Dus je gaat vliegen waar ga je heen?
    Ik heb nog nooit gevlogen zou het ook wel een keer willen doen.
    Maar ik heb ook wel angst hoor ervoor.

11. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @aloha jeetje meis wat een nare dingen heb je dan al meegemaaktN ik snap dat je er zwaar onzeker door bent geworden! Toch vind ik dat je er wel goed en rustig mee omgaat, maar dat komt met de tijd denk ik.. Ik hoop dat je na het weekend een duidelijke positest in handen hebt!!

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tina.. Gefeliciteerdd :D

Aloha.. Aaaaaaaaahh weer onduidelijkheid. BAH. Toch zie ik op beide testen, die van gisteren en die van vandaag, een streepje! Ik hoop zo dat ze nu wel donkerder gaan worden. Je hebt wel wat met dixi''s he? Haha. Iedere keer als je in een testfase zit, zit jij met het probleem van een dixi haha.
    Ik hoop dat je toch voordat je op vakantie gaat, een knaller komt showen hier :) Mijn duimen draaien rondjesssss

13. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Tja.. ik lees eigenlijk meer mee, dan dat ik actief post, maar nu toch maar een vraag...

Hoe vinden jullie deze? Als het goed is heb ik vrijdag of zaterdag pas mijn NOD.

Bekijk bijlage 179508

Tja... en in het echt is tie iets duidelijker en roze en even dik als controlestreep. Maar 't lijkt me wel vroeg.. het is pas dinsdag!

14. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Jaa ik zie m! (Voorzichtig) Gefeliciteerd! :D

15. Alita

Alita Niet meer actief

tweede streepje zie ik duidelijk!

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zie hem ook hoor;)

17. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Ja hoor duidelijke tweede streep

18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @veldmuisje

Ik zie ook een duidelijke tweede streep! Voorzichtig gefeliciteerd!!

19. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik zie het ook! Voorzichtig gefeliciteerd! :)

20. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik zie hem ook maar feliciteer je (nog) niet want ik had vorige week 3 dagen voor nod ook een duidelijke 2e streep en werd toch helaas gewoon ongesteld op nod!
    ik hoop voor je dat de testen duidelijker worden maar ik ben erg voorzichtig geworden met testen voor nod!

Deel Deze Pagina