nou ja ben benieuwd wat alohaman van de testen zegt die komt over een uurtje uit het werk..al denk ik dat die mijn kleine beetje hoop wat ik nu toch wel stiekem heb direct egwijft met de woorden ik zie niets! miss hem alleen de plustest maar laten zien... en dan morgenvroeg maar weer!
Aloha, met een geel lampje erop dan? Dan ga ik het gele ff weghoppen, denk nl wel wat te zien hoor! Hup meid, nog een fotootje
Ik zie wel degelijk een streepje, voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat die aankomende dagen snel duidelijker wordt.
Jij ook een hele dikke knuf!!! Gelukkig kunnen ze een hoop, ben deze x ook met hulp uit MMM zwanger geraakt! Heel veel succes met alle onderzoeken/behandelingen meis!!!
laat ik nou net geen geel lampje hebben en laat ik nou net zelf de foto door photoshop aan het halen zijn hahaha krijg hem met gradientmappen wel iets beter zichtbaar en zie hem nu hier ook wat beter. doe de pc nu uit haha ga slapen naja bijna en dan laat ik morgen gewoon een duidelijkere test zien deal haha
ik ga er toch ook morgenochtend maar een testje tegen aan gooien... gelukkig zijn die van de kruitvat niet zo duur Maar als ik er dan niets, of bijna niets op zie, ga ik pas na het weekend weer testen... Bij mijn dochter heb ik pas vier dagen na de NOD getest en die was toen super positief.... (hoop stiekem wel op een duidelijker streepje morgen...)
@Shirley gefeliciteerd. @Aloha, ik zie iets vaags maar had ook op een knaller gerekend. Misschien morgen? @Bambi, ik zie een streep!
Ten eerste had ik zelf ook liever geen plustest gedaan maar zoals hier ook veel te lezen is was kv helemaal door testen heen... Ten tweede heb ik je test WEL gezien en had ik deze net zo 2 maanden geleden en toch ongi geworden... En ten derde... als je geen raad wil, vraag er dan ook niet om!
Aloha, heb je blauwelampjestest maar gebruikt, maar na photoshoppen laat hij helaas niks zien. Ik hoop dat het aan de lamp ligt! Ben benieuwd. Morgen weer of later?
Dank je wel meis, succesverhalen zoals die van jou en mijn schoonzus in de MMM geven me veel moed. Schoonzus is eerste keer ook net op nippertje MMM zwanger geraakt en 2e keer na 1 eileider en cyste te hebben verwijderd zwanger geworden na IUI.
blij dat je me begrijpt haha... kom niet graag bot over maar hou er niet van om publiekelijk aangevallen te worden...