uhm die sfeer heb jij anders ook gecreëerd Maar goed laten we nu ophouden hiermee en nogmaals laat iedereen in zijn eigen waarde
Ja, vind ik echt zonde! Is helemaal niet nodig!! Dit is een topic om je testen te laten zien......en of dat er nou 1 of 100 zijn....dat maakt niet uit! Maar herken wel wat Aloha zegt.....tegen mij werd vorige keer ook gezegd dat ik mezelf gek aan het maken was!! Had ook van die lichte testjes. (net na afleestijd) Terwijl ik het zelf gewoon "leuk" vond om te testen...
Ahzo? Ik kwam hier gewoon om testjes te beoordelen, maar ga dan achterna echt niet op mijn kap laten zitten als ik dan mijn mening geef en die niet is wat de dame in kwestie wil horen... Dit is gewoon te erg voor woorden!
ik heb niet eens doorgehad dat jij een mening over mijn test gegeven hebt... hoe kan ik daar dan 'zo' op reageren haha uhmm de eerste die niets zag was van lydia en dat maakt mij niets uit dat was haar mening. alleen ze melde erbij dat ze vond dat ik mezelf gek maakte. ik heb haar toen vriendelijk bedankt voor haar bezorgdheid en gezegd dat dat echt niet zo is. en daarna begonnen allerlei dames ineens te zeggen dat ik mezelf gek maak.. en andere dames te zeggen dat ik gewoon zelf wel kan beslissen hoevaak ik test enz. en dat ik al een knaltest moet hebben perse.. ik zit nog voor nod hoor en schijnzwanger zag ik zelfs voorbij komen.. waar word dit op gebasseert ik zit zelfs nog te vertellen dat ik me niet zwanger voel... en ik vind dat nogal een uitspraak eigenlijk.. ik ben tussendoor gewoon lacherig blijven reageren en heb zelfs nog iemand uitgelegd wat een dixi is.. dus wat is nou het probleem dan? dat ik niet met jullie instem dat ik gek ben? kom nou.. maar goed, ik ben der klaar mee! have fun jullie hier!
ja haha .. denk dan komen er nog testjes voorbij denk dat er vandaag niet veel dames meer gaan testen.. ! hopelijk straks en anders morgen weer .. komop meiden Stoppen nu met discusseren !
ik ben blij dat het achteraf niet aan mij gelegen heeft hoor... maar hoop wel dat het snel beter gaat hier...
@aloha ik lig hier in een deuk over die dixy ik zie je al vanaf je tentje naar zo een dixie lopen met een plastic bekertje en je kruidvat testje lopen klooien in zo een dixy om het op te vangen, op te test te werpen en dan groen naar buiten komen van de stank ongeveer ik denk in plaatjes dus erg leuk iemand nog getest vanmorgen?? iemand nog nieuwe tuurtestjes??
Ik heb je in het september topic al gefeliciteerd en doe het hier nog eens, die is duidelijk! Zwanger! Proficiat! xox