Aloha ik zie wel wat.. Hoop echt dat je zwanger bent!! En anders lekker blijven testen als je zin hebt Lydia ik zeg ZWANGER!! haha je meisje heeft het goed bij mama! Lotte mooie test gefeliciteerd!
Lotte.. Mooie test. Ik zeg ook: gefeliciteerdd Lydia.. Ik vind het een twijfeltestje hoor haha. Nee grapje. Ik denk dat je meisje aan het twijfelen is.. vandaag eruit? nee morgen? nee misschien toch vandaag? nee haha Ik hoop dat je haar snel mag vasthouden
Mijn aller eerste test, net gedaan.... Vanmorgen vroeg opgestaan 6.30 en wel 1x naar de wc geweest, maar eigenlijk niets gedronken... en nu deze test... dit is dus niks, geloof ik? Omdat hij iets lichter is dan het test streepje, op de foto lijkt ie trouwens nog weer iets lichter dan in t echt... Maar soms zie ik bij jullie dat ie dan wel steeds donkerder wordt of zegt dit helemaal niks en hoeft er niks aan te komen? (hoop dat het lukt met mijn bijlage, ook dat is de 1e keer...)
maakt niks uit NU heb ik zelf nooit een ovutest gebruikt maar het enige wat ik hier altijd lees is dat de test pas echt posi is als de strepen even donker zijn...maar je ei zit er zeker aan te komen hoor! Oh ja en het hoeft niet echt perse met ochtendurine meen ik? Maar uhm gewoon de komende dagen sex hebben hoor!
nee moet juist niet met ochtend urine.... maar vraag me af of dit wel goed is, aangezien ik niks meer gedronken heb, de laatste 2 uur voortijd moet je juist niet drinken, maar heb eigenlijk dus sinds gisteravond niet gedronken en urine was ook behoorlijk donker... nu eerst drinken heb dorst, maar wou die test eerst doen, anders moest ik weeeer 2 uur wachten en ze vielen net in de brievenbus
ah oke ja ik heb er echt niet zoveel verstand van dus ik hoop dat er zo nog andere meiden je komen adviseren... Maar je streep komt dichtbij positief hoor!
Dg Krullebos (leuke naam hihi), je streepje moet nog wat donkerder zijn hoor, voor je hem positief kunt noemen. Mocht je nou langer ovutesten gaan gebruiken, dan zul je vanzelf zien wat voor jou een positieve ovulatietest is. Die van mij bijvoorbeeld werden niet donkerder dan die van jou - als ze zo donker waren dan heette dat bij mij al KNAL! En zie banner Even doortesten dus en je ziet het vanzelf. Aloha, kun je niet gewoon doorgaan met de KV plustesten? Dan zie je ook mooi of ze donkerder worden. Niet gaan switchen tussen twee merken, isniehandig.... Zal zo even mijn eigen foto plaatsen, heb nog een vraagje... moment....
Je test is al aardig donker maar inderdaad nog niet positief. De teststreep moet gelijk of donkerder zijn dan de controlestreep. Omdat hij al vrij donker is, kun je voor de zekerheid 2x per dag testen. Ik teste altijd om 11uur sochtends en 21.30uur savonds. Ik had meestal maar 1 knaltest (lees korte LH piek). Suc6!
krullebos, ik zou doortesten je positest komt er wel aan (of is net geweest.. ?! welke dag zit je ? )
Bij dezen de vraag.... Onderstaand een foto van mijn testen op 11, 12 en 13 dpo (vandaag). Ik weet dat HCG zich elke 1,5 a 2 dagen verdubbelt en dat is op dag 11 naar 12 goed te zien. Maar van gisteren op vandaag niet. Is dat normaal? Na een dag dan zou ie toch wel wát donkerder moeten zijn? Vandaag ook helemaal niet misselijk meer...
Bedankt voor jullie reacties!!!!! @Cindy24: Ze zijn er @Yupgup: Ik zal proberen rustig af te wachten, pfff wat kun je hier toch ineens druk mee zijn als je eenmaal aan de test stap bent begonnen.... Gefeliciteerd trouwens!!!! @Lydia1986: Dag 18, gezien mijn cyclus kan ie er aan komen.... of mijn cyclus is ineens veel korter, dat kan ook natuurlijk (je weet het nooit) Denk dat ik vanavond nog maar eens ga testen..... Jij ook gefeliciteerd! @Soepkip: Ook gefeliciteerd!!!
ohhke.. ik zou dan nog wel doortesten en kijken oftie nog donderder word yupgup.. tja ze zijn wel positief.. ik zou even doortesten de komende dagen.. misschien maak je langzaam hcg aan.. durf er verder geen uitspraak over te doen.. succes x
@Yupgup ze worden idd lichter he de testen....ik hoop dat het geen slecht nieuws is meid voor je.... @Krullebos zei ik toch! hahaha