Hoi hoi.. Ik ben van plan om morgenochtend weer te gaan testen.. kan niet wachten. Heb expres zo lang gewacht, want wil ook graag een knaltest. Ik heb namelijk maandagmiddag de 1e test gedaan.. en dat was een vaag 2e streepje (staat wel in mijn album) Ben zo benieuwd!!! Wie gaan er morgenochtend nog meer testen?
mmm kon het natuurlijk niet laten en heb vanmorgen weer getest.... zaten er toch twee in de verpakking hi hi... zelfde idee... een bijna onzichtbaar streepje... nu ga ik wachten (hoop ik) tot maandag voor dat ik weer ga testen, ga er gewoon vanuit dat ik zondag ongi ga worden..... (hoop ik niet) trouwens even een vraag.... je nod dag is dat de dag dat je ongi moet komen, of is het de dag erna?
nod = niet ongesteldheids dag dus je dag dat je eigenlijk ongi moet worden...maar het dan niet wordt zeg maar hahaha
ik hoop dat het niet zo zal gaan, maar ik ben er een beetje bang voor hoor... ik zou over 2 dagen nog testen...
WTF sorry maar snap het niet! Zien jullie echt zo'n verschil tussen de middelste en de bovenste? Is het verschil echt zo erg dat jullie nu al denken aan een VMK? He?? Ben ik nou zo blind?? Ik dacht dat hij even donker was!
even inbreken: Yupgup: ik denk dat een aantal mensen denken dat je jouw testen van boven naar beneden moet lezen, maar het is van beneden naar boven toch? Dan worden ze echt niet lichter hoor! Don't worry!
Ohpfoe, oke, pffffffffffffffffft........... stressniveau daalt................ Ik wacht nog wel ffkes dan *hartkloppingen* (dank je, hoop dat dat het idd is...)
Is de bovenste van vandaag?!? Ik dacht namelijk ook even....dat ziet er niet zo goed uit, ze worden lichter! Maar dan uitgaande dat ze van boven naar beneden op volgorde zouden liggen! Als ze liggen (van boven naar beneden) op 13,12,11 dpo dan zou ik me geen zorgen maken!! Als ze andersom liggen vind ik het er ook minder goed uit zien....
*puf puf* kalmmmmm (lukt nog niet echt hihi) Onderste is de oudste. Vond het verschil van vandaag en gisteren niet zo groot, en ter vergelijking ligt de oudste onderste erbij. Dat heb ik dus al de hele week meegemaakt, dat hij elke dag donkerder wordt. Behalve vandaag dus ten opzichte van gisteren. Is dat normaal....? Sorry, beeeeeetje gestresst net... en heb me al de hele week zo netjes kalm gehouden Had dinsdag(?) ook al zo'n hartverzakking, toen mijn temp ineens een halve graad lager was. Maar woensdag was-ie weer omhoog.... Gelukkig!
zie vooral verschil tussen de onderste en de middelste... zo was de mijne op 14 Bekijk bijlage 180098
Tnx. Hoop op morgen een nog donkerdere, zoals die van jou. Maar daarna zijn de testen op en moet ik op een ander merk overstappen, ook niet handig...
Yupgup, laat je niet druk maken meid, volgens mij ziet dat er goed uit hoor Ik zou maandag nog eens testen en dan zal ie wel donkerder zijn xox
Okej. Doe m'n best haha. Hartslag is al geen 240 meer, hyperventileer niet meer, gaat al beter, kan tenminste weer ademen tussen het kotsen door. Nee grapje. Maar hartslag ging wel flink omhoog . Bedankt. Ik doe m'n laatste testje morgen nog wel ff en dan koop ik maandag nog één pakketje kv2v5 testen. Ééntje....