ik heb ze puur van boven naar beneden bekenen? Had het andersom gemoeten dan? Dus de bovenste als eerste test en de onderste is dan een stukje lichter toch?
@Yupgup: als dinsdag je temp een halve graad lager was dan lijkt me dat een innestelingsdip. ALS dat zo is dan heb je echt goeie testen voor 2 dagen na je innesteling hoor... Succes! Ik vertrek morgen naar de USA dus ik hoop hier van de week een engelstalige CB te kunnen posten "pregnant, 1-2 weeks" haha
Die is negatief denk ik. Ik heb zelf deze maand ook een twijfel ovutest gehad, ander merk. Die was wel een stuk donkerder (het was een miniem verschil met de controlestreep). Is het zo'n gevoelige test van sensitest (de speciale extrasensitieve?) Verwarrend he, ik zou wel morgen nog een keer testen!
aaahhhhhh meid wat erg sorry hahahaha ik had ze dus ook verkeerd om bekeken Nou dan zit het goed hoor meid!
Ha Betty, Ik heb op 8 DPO al positief getest. Dinsdag zat ik op 11 DPO. Ik voelde kramp en steken op 5-6 DPO, denk dat het toen is ingenesteld. Benieuwd naar je engelstalige test! Haha. Gaaf lijkt me dat Neem je d'r eentje voor me mee?
Toch nog even over jou Yupgup! Maak je geen zorgen. Hcg wordt niet elke dag meer, maar om de dag. Als je 11 en 13 dpo vergelijkt is het verschil echt heel groot! Welk merk is dit eigenlijk? Ik weet nog dat Sensitest bijvoorbeeld veel minder snel positief werd dan de kv.... Maar in elk geval gefeliciteerd!
hier moet ik altijd een beetje om lachen... dat hcg elke 2 dagen verdubbeld wil niet zeggen dat het niet elke dag meer wordt... tuurlijk wordt dat dan elke dag meer... maar dan maar 50% erboven op en niet 100... het is niet zo dat hcg zegt... vandaag mogen we niet meer worden want dat was gisteren al... dat mag morgen weer...
Idd is het wel een beetje grappig als dat gezegd wordt ja.. haha. Voor de nieuwe zwangere, gefeliciteerd!!!
Yupgup.. Zal ik je maar even helemaal geruststellen? Mijn temp is gewoon weer helemaal laag... En toch ben ik echt nog steeds harstikke zwanger... En bij mij was het ook weleens dat een test lichter uitviel dan de dag ervoor, ligt ook aan je concentratie HCG. Spreek met jezelf af, nog 1 test en doe die overmorgen en test daarna niet meer, en ga lekker genieten meid!! Je bent echt ZWANGER (oja en bel een verloskundige )
Ik zat even mee te lezen en wil ook nog even reageren: Dit zijn mijn testen 3 dagen achtereen de bovenste als eerst. Zoals je ziet werd deze ook lichter. Ik heb het aan mijn huisarts laten zien en Wat blijkt is dat heel vroeg in de zwangerschap je HCG nog heel erg schommelt, dus dan kan een test lichter worden. Wil helemaal niks zeggen. O en wat ook nog zo is dat elke test ook van hetzelfde merk weer net wat anders is.(duidelijker of onduidelijker dus) Dus DON'T WORRY! Ik ben nog steeds zwanger als het goed is