Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Trouwens: ik goochel wel met een paar druppels water als ik in een gele test het streepje niet meer kan zien. Dan wordt ie weer wit en wat ook fijn is: het streepje dat je dan moet zien is roze, dan weet je dat het geen indroog/urine/iets anders streepje is.

Maar al dat kunst-en vliegwerk slaat natuurlijk als k*t op dirk, als je goed zwanger bent moet er gewoon een streep staan die je zonder met je ogen te knijpen kunt zien in daglicht, lamplicht, flitslicht, met zonnebril en ook zonder.

Ga ik nu even checken of ik de loterij heb gewonnen ;)

2. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    An, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
    Jantine, wat vervelend die onduidelijkheid.

Vraagje over lezen na afleestijd. Is er hier dan iemand waarbij er toen een streepje kwam en die niet zwanger was? Ik had namelijk bij mijn 1e zoontje een test gedaan en die was negatief. Ik ben toen eerst nog weer even naar bed gegaan en toen ik later in de badkamer kwam lag de test er nog en was er een heel licht streepje te zien. En ik was dus toen ook echt zwanger.

3. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Solana! Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat ik niet zwanger ben bij streepjes na afleestijd en nu zeg jij... ;) :D

Haha, nee hoor - heel goed dit te horen, fijn dat je toch echt zwanger bleek. Heb zoiets ook al tegen mijn vriend gezegd. Iets als ´kammenieschele wat die testen zeggen, ik drink niet meer en over negen maanden gaan we het beleven!!´ maar ja...

Ik heb nog nooit (helemaal nooit) een duidelijke streep gehad na afleestijd. Dus toen ik er laatst eentje (vaag, maar aanwezig) zag, ging ik ervan uit dat ie donkerder zou worden. En dat gebeurt nu niet en da´s wel heel erg jammer. Het is natuurlijk ook nog zo dat er in dit vroege stadium van alles mis kan gaan. En soms gaat het wel goed, zoals bij jou.

Het is beter voor mij die testen weg te gooien na tien minuten. Als ik straks ongesteld word moet ik heel erg mijn best doen om te denken ´nee, is geen vmk, is gewoon natuurlijk, komt vaker voor, is ongi´. Maar het voelt anders.

Ik wil ook gewoon na 2 jaar en 2 vmk´s in 6 maanden een leuke mooie goede fijne zwangerschap!

En daarmee bedoel ik niet dat ik geen kwalen wil, ik hang met liefde elke dag drie keer boven de plee als dat nodig is.

Zo graag wil ik het dus. Zo graag dat ik ziek wil zijn... :(

Maar verder heb ik een heel leuk leven ;)

Nou, ik ben wel heel depri vandaag, sorry daarvoor. Op naar iets leukers! ;)

4. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Jantina, ik hoop echt dat je zwanger bent en dat je volgend jaar kunt gaan genieten van je baby.
    Ik teste toen trouwens 1 dag na nod. Pas op 5 dagen na nod kreeg ik binnen de afleestijd een streepje te zien.

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik had ook streepjes na afleestijd die steeds duidelijker werden! Ook steeds sneller zichtbaar! Eerst een half uur na de test, daarna al binnen 15 minuten!

Maar helaas.....wel gewoon ongesteld geworden :(

Jantine, ik duim voor jou dat je toch zwanger bent, maar ik vrees van niet :(
    Succes meid!!

6. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik denk het ook niet...
    Ga nu even iets leuks doen en niet op zp zitten ;)
    Dank je voor je steun. Ik herinner me jouw streepjes wel. Vreselijk, die spanning... Hoe is het nu?

7. Alita

Alita Niet meer actief

Ik denk dat als er toch een streepje komt je gewoon een positieve test hebt...de streep wordt toch niet roze van niks?

Maar goed hij moet dan wel echt roze zijn natuurlijk....hier werden de testen altijd een stuk duidelijker na opdrogen en dan kan het toch ook gewoon goed zijn dat er wel het lichte streepje verschijnt na een tijdje?

8. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Mja, daar zeg je zo wat. Het duurt best lang voordat de test is opgedroogd. Dan zie je eigenlijk nog niet veel. Pas als ie helemaal droog is kun je echt wat zien. Maar volgens de gebruiksaanwijzing mag je er dan niet meer op kijken. Hm...

Aan de andere kant: Ben je echt lekker zwanger, dan zou je ook al een goede streep moeten zien vóórdat hij helemaal is opgedroogd. Die streep wordt dan alleen maar duidelijker.

Goed. Ga ik nu echt van zp af.

Denk ik. ;)

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ja je zou idd denk ik wel al gelijk iets vaags moeten zien...

Maar ik heb hier geen ervaring mee dus kan er niet zo veel over zeggen natuurlijk..

Alleen weet ik dat ik altijd licht begon en dan wel uiteindelijk mooie streepjes had...

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ja, die spanning is lastig he!! Het gaat prima hier hoor!!
    Deze maand maar 2x geklust, dus ga er vanuit dat het niet raak is! Mijn NOD is de 19e!

Gisteren 30 jaar geworden, dus zou nog een mooi (verlaat) verjaardagscadeau zijn!!

Sterkte meid en ga lekker even wat afleiding zoeken!! :)

11. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    #1911 Jantine, 11 sep 2011
    Laatst bewerkt: 11 sep 2011
    Toch nog een foto genomen. Het is tenslotte een tuurtopic.
    Hoewel ik niet denk dat je hier al te hard naar moet turen ;)
    En dan nu douchen en naar buiten!

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

helaas ik zie niks;)

maar er vroeg iemand of er al eens iemand was die wel positief teste en toch ongi werd?
    ik heb vorige ronde 3dagen voor nod positief getest en die streep was echt duidelijk maar dus wel pas in een half uur:( en ik was dan ook niet zwanger en het was ook geen tuurtest.
    dus ik ben van mening dat het streepje er echt moet staan binnen de afleestijd!
    het gaat erom hoe snel er een streepje komt te staan;)

13. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje mee, maar plaats eigenlijk nooit wat, omdat dat nog nooit nodig is geweest.. ;)

Maar Jantine, ik zie niks.. :(

Deze week 5 (!) verschillende testen gedaan, en op allemaal een licht streepje, dus had echt de hoop dat het eindelijk raak was, na een jaar.. Helemaal blij, maar helaas gister toch nog ongesteld geworden..! :(

Lichte streepjes hoeven dus niks te betekenen... :)

14. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Jantine,

Ik tuur echt op m'n allerbest, maar zie geen streepjes... sorry.
    Het kan natuurlijk ook aan mijn tuur kwaliteiten liggen.

Hoop voor je dat het streepje dat jij ziet duidelijker wordt en sneller verschijnt, maar ik zou er niet te veel vanuit gaan..

En ondanks het feit de strekking van je berichtjes niet altijd even leuk is en ik begrijp dat jullie al best een tijd proberen zwanger te worden.. wil ik je alleen zeggen dat ik vind dat je erg leuk schrijft en ik er een beetje om heb zitten grinniken..
    Schrale troost natuurlijk... liever saai schrijven en zwanger, maar toch...

15. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    hoi hoi,
    ik heb jullie tuurogen nodig

omdat ik twee testen gedaan heb van kruitvat met precies de zelfde streepjes netjes na de 5 min afgelezen

is dit gewoon dan indroog, in het echt is het wel duidelijker ,

16. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @welp.. sorry ik zie geen streepjes. Maar goed.. zoals ik ook bij jantine zei, wellicht ligt het aan mijn tuur kwaliteiten..

17. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi allemaal!

ik had gister een test gedaan (1 dag voor NOD) en 2e streep kwam licht na 1 minuutje...manlief vond em echter best licht....(twijfelde een btj)
    Maar hie rop het forum vodn iedereen em heel duidelijk...ikzelf vond die van gister ook al duidelijk trouwens..

Maar vanochtend nogmaal seen testje gedana en die is veel duidelijker..al na 20 sec!

(ik heb de testjes trouwens met mn 2e plasje gedaan, dus mss zou ie nog duidelijker kunnen zijn)

Bekijk bijlage 182130

18. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit Fafje! Gefeliciteerd!

19. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jantine.. sorry meid hoe graag ik het ook had gewild, zie ik toch echt niks :( Maar wat niet is, kan nog komen. En ja, geen bloed geeft moed zeggen ze.. alleen is dat soms erg moeilijk te geloven. Lichte streepjes zijn zo verwarrend..
    Ga lekker even iets leuks doen, even van je af zetten..
    En ook ik heb stiekem een beetje zitten grinniken om je berichtjes, hoe jij schrijft.. geniaal!:)

Welp.. Ik lijk op de eerste, die in het negatief staat, wel wat te zien maar ik weet niet of ie op de juiste plek staat.. bij de tweede test in het negatief zie ik niks. En bij de normale foto zie ik wel weer iets op de bovenste, alleen twijfel ik over de kleur en de plek van het streepje
    Kan het mis hebben hoor, maar ik vertel je wat ik zie :)

20. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fafje.. netjes hoor :D Ziet er goed uit :D Alvast een voorzichtige felicitatie!!

Deel Deze Pagina