Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel11 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik zie een mooi licht roze streepje! Hoef niet eens heel erg te turen! Hoop dat het deze keer echt goed zit!!:)

2. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    duidelijk zelfs? :D

ohhh zou het dan echt zo zijn dat we toch nog een 2de wondertje mogen krijgen....hoop het zo he....pfff vind het zenuweslopend zo hihi...maar dat hebben we denk ik allemaal wel zo voor nod ;)

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Amberliek, klinkt als mijn verhaal. Mijn ovutesten waren ook wit, en nu niet. Ik zie een streepje op je zw. test hoor! Gefeliciteerd!

4. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nanette.. Ik zie wel een tweede streepje hoorr :)

Amberliek.. hier ook even op je reageren :p Op de orginele foto zie ik op je zw. test ook wel een streepje hoor :D Alleen in het andere topic was je foto in het donker genomen, en deze is met daglicht en op deze zie ik hem wel beter :) Ik duim ontzettend hard voor je :D

Lydia.. Ik wilde net naar je vragen hahah :p

Over Aloha gesproken, ik was laatst ook benieuwd naar haar maar ze is volgens mij op vakantie naar Spanje en ze zou misschie voor de vakantie nog terug komen om een test te laten zien.. maar ze is jammer genoeg niet geweest :( misschien komt ze nog eens terug

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Dank je yupgup maar vind het doodeng op het moment
    licht posi test en dan die rot krampjes..loop me een ongeluk naar de wc hahaha..

Jou ovutest knalde dus ook ineens? heb echt altijd spier witte testen geen streep zelfs niet een tuurstreep te bekennen ook niet op me zwtesten...dus tja iets anders dan zwanger zijn kan ik er nu eigenlijk niet van maken maar kan altijd nog een vmk zijn natuurlijk en dan heb ik tevroeg gejuigt....men men wordt niet goed van mezelf met al dat getwijfel hahaha....:D:D

hebben of hadden er meer dit zoals ik trouwens of ben ik de enige zenuwepees hier??

6. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    @ Fafje, gefeliciteerd met je mooie test!

@ welp, ik zie 'm -helaas- niet.

@ Nanette, ik zie twee streepjes... maar nog heel erg licht. Spannend hoor! Over 2 daagjes weer testen?

7. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ook hier zie ik hem hoor Amberliek!! :D Joepieee!

8. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Oww Amberliek! Spannend hoor! Hopelijk stijgt je hCG snel en heb je binnenkort een knaltest te pakken. :)

9. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Wie weet ga jij dan ook wel op Joepieeeee! :D

en als dat zo is ....wordt ik goeroe en ga ik veel geld verdienen hahahah :p :D

10. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    ik hoop het ook maar door die rotkrampen (zoals iedereen heeft natuurlijk) zit ik ook elke keer ow jjee ow jee toch niet dus hihih.

Had nooit verwacht weer zo te zitten bij een tweede zwangerschap..net of ik alles weer voor het eerst meemaak ...stom he!:)

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Jantine en Welp zorry ik zie niks

@fafje jeeehhhhh

12. Alita

Alita Niet meer actief

het is een beetje een donkere foto...maar ik denk iets te zien

13. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmm ik denk nu ook iets te zien.....maar wel heeeee l licht!

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja hoor ik zie iets meid!

15. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie rechts vrij duidelijk iets maar aan de linkerkant zie ik niks

16. Alita

Alita Niet meer actief

nou hier zie ik duidelijk iets op...
    Welke is dan de zwschapstest? Want de ovu`s zijn niet relevant eigenlijk;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

volgens mij kwam ze niet meer voor de vakantie hoor...ze ging juist pas weer iets laten zien als ze een knaltest had;)

18. Alita

Alita Niet meer actief

haha herkenbaar je bent weer net zo zenuwachtig he:p

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wat fijn dat er mensen zijn die het zien..
    Maar hier juichen we maar niet te vroeg..
    Morgen of overmorgen nog maar eens testen en dan voorzichtig conclusies trekken..

@amberliek.. in je sephia zag ik niks, maar in het orgineel zie ik wel een streepje (duidelijker dan op mijn foto!)

20. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Amberliek, Ik had van de week ook verscheidene testjes met deze streepjes, maar gister toch ongi geworden.. :(

Ik hoop van harte dat het bij jullie raak is, maar wees nog voorzichtig, want de klap is extra hard als je toch nog ongesteld word! Succes verder,en hoop dat je je zenuwen wat in bedwang kan houden.. :p

@iedereen, Ik lees altijd mee, maar heb nog niet vaak een berichtje geplaatst, ik zal me daarom maar even voorstellen;), mijn naam is Arian, en hoop ooit ook eens een (knal)testje hier te kunnen plaatsen!

Deel Deze Pagina