Ja vind ik ook hoor je met steeds aan het 's rollen van waar zijn de testjes. En het komt vaak anders over als je het zo leest maar denk niet vervelend bedoelt. Zie weer hoop mooie testjes van harte allemaal
@chloe jasmine: hij is inderdaad mini, maar ik zie hem wel. Hopelijk over een paar dagen een knaller. @azs0201: ik zie niks op de jouwe
Nou het topic is ooit gemaakt om je foto`s van vage (en duidelijke) testjes te plaatsen toch? En dat er soms eens even wat gekletst wordt is ook niet erg, doe ik ook wel eens Maar nu moest ik de hele tijd doorscrollen omdat er zoveel gepraat werd over hoe iederen zich voelt en hoe de man reageerde. Zeker allemaal leuk om over te kletsen maar daar is het topic niet voor Dit is natuurlijk ook helemaal off topic maar wilde het wel nog even kwijt
Hoi Hoi Aapje mooie test hoor gefeli!! Chloe ik zie zeker wel wat.. Cindy ik reageer ook eff op jou hihih, ik snap het wel hoor, maar hoe ik het commentaar las zijn degene dieoff topic gaan dom omdat ze het niet begrijpen...(lees maar eens terug) maargoed maakt verder ook niet uit want vind t zelf ook veel leuker om testjes te turen dan andermans commentaar hele tijdte lezen!! Dus bedoel dit niet negatief!!
Had je al een pb gestuurd Nou dat was absoluut niet zo bedoeld eigenlijk, dus sorry daarvoor! Nu weer ON-TOPIC whahahahahahaha
Je hebt wel gelijk maar het las best lullig..ook dit is offtopic..maar goed je hebt zoveel onderwerpen en dit is idd eigenlijk alleen voor testjes en commentaar daarop...dus het is wel zo
Bekijk bijlage 199720 Hoi meiden ik ben 10dpo. Het lijkt wel of mijn hersenen een lichte verticale streep willen zien, gezichtsbedrog. Wat vinden jullie? Behalve dat ik veel te vroeg getest heb...
Zal ik maar ONtopic gaan dan? Op foto, test onder 13dpo en test boven 15dpo. Het is niet een al te scherpe foto maar hopelijk duidelijk genoeg. Mijn vraag, had de test op 15dpo niet al wat donkerder moeten zijn? Volgens mij zijn ze namelijk even licht.
Ja dat denken mijn hersenen ook haha maar zeg maar eerlijk als je het echt niet ziet hoor. Aan de onderkant zie ik het voornamelijk als ik heel lang tuur tenminste..
Rosa ze zijn idd even licht volgends mij(of eve donker) maar je HCG verdubbeld om de 2 a 3 dagen en bij de een gaat dat sneller als bij de ander..
Oke dames, bedankt voor jullie geruststellende reactie! Ik ben wederom gewoon te ongeduldig dus. Tot gisteren had ik weinig tot geen klachten, in tegenstelling tot vandaag. Dus maakte mij stiekem toch een beetje zorgen.