lottepotje ik zie er wel heel lichtjes iets op. Hopelijk over een paar dagen een mooie duidelijke test.
Ik was vandaag wat aan het opruimen en vond nog een plustest van Kruidvat en heb hem maar gedaan haha. Ik wist al dat ik zwanger was, maar vond hem toch erg mooi.
lottepotje is dat een nieuwe test of de test van de vorige blz? ik zie hem nu wel heeeeel licht maar volgens mij heb je hem bewerkt met verzadiging in picassa. je test had ook wel duidelijker moeten zijn na zo veel dagen, sorry meid ik denk dat je niet zwanger bent.. wil niet lullig doen maar heb t zelf ook wel eens gehad
dat is dezelfde als de vorige bladzijde, en ik heb van de week al eerder getest, maar die was veeel onduidelijker (bijna niemand zag hem) dus naar mijn idee wel duidelijker geworden, en vandaag getest op mijn NOD.. Mijn vriend is bang dat het een voorgetekend lijntje is, dus morgen halen we er weer 2 voor 5 euro en dan allebij een eigen om te bewijzen dat de kruidvat testjes dat niet hebben
Hallo, Ik ben nieuw hier, wel al 2 weken druk aan het lezen. Morgen is mijn nod maar ik kon het vanmiddag niet laten. Volgens mij is de test toch echt positief.
Onewish ik duim voor je, ik weet nog wel dat we samen bij de tempkaartjes schreven... Mijn duimen draaien, ik zie een licht roze streepje bij je......