Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel12 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Hallo, ik kom hier ook even reageren, want heb zelf een super gevoel als ik die testen zie met vage of duidelijke lijntjes (ook al zijn die testen van een ander) dus DANIP ik zie een duidelijk lijntje hoor, super gefeliciteerd!!!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Uhm.. volgens mij niet bij benzinestations. Woon je dicht bij een station? Bij stations hebben ze meestal wel een etos ofzo. Bij ons zijn er ook supermarkten open op zondag maar volgens mij hebben ze alleen de clearbleu + testen.. suc6!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    danip: die is duidelijk hoor! gefeliciteerd!
    volgens mij hebben ze ook bij AH, en daar is er altijd wel eentje van open in de buurt...

4. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Dat is toch een mooi streepje hoor: gefeliciteerd!

Is er nergens bij jullie in de buurt koopzondag? Ik weet niet waar je woont anders keek ik wel effe op internet voor je.

Laten we hopen dat ie blijft plakken en je een mooie zwangerschap krijgt!

5. danip

danip Niet meer actief

De apotheek is hier open van 5 tot half 6, dus dan haal ik daar vanmiddag nog 1!

Maar als iedereen hem ziet, dan zal het wel echt zo zijn! Ik ga zo even uitrekenen wanneer ik uitgerekend zou zijn, misschien ga ik het dan geloven. Ik kan in ieder geval nog niet ophouden met trillen, ik kan amper typen!

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Haha, logisch dat je het niet geloofd. Maar het ziet er toch heel goed uit!

Doe nog maar een test straks, ook voor jezelf gerust te stellen. En laat hem hier ook nog maar zien straks!!!

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Danip, ik zie hem heel duidelijk. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook deze test gebruikt en ik had zo'n zelfde streepje als jij en ik was ook inderdaad zwanger. Gefeliciteerd!

8. danip

danip Niet meer actief

Thanx! Ik ga er al een beetje in geloven. Heb mijn banner zelfs aangepast, en wat staat het mooi :D

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Super meis!!! Ik kon het ook niet geloven. 6 x clomid--> niks, gestimuleerde cyclus met Puregon/Pregnyl en Tjakka!!! :D

Morgen een Kv 2v5 doen ;) Die geven van die mooie duidelijke streepjes! hihi in elk geval GEFELI!!!

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten het is je zoo gegund:D

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    je banner is prachtig!

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Danip duidelijke streep hoor, gefeliciteerd

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooh wat veel positieve testjes heb ik voorbij zien komen :D:D Gefeliciteerdd meiden!!

En meiden met een lichte tuurstreep.. hopelijk hebben jullie ook snel een knaller :)

14. Camille

Camille Lid

20 nov 2011
    47
    0
    0
    Hallo meiden! Afgelopen 3 dagen testjes gedaan. Dinsdag is mijn nod. kruidvat + en 2 v 5. Waar ik er helaas nog maar 2 van had en ze zijn uitverkocht hier. Beide testen geven lichte lijntjes. Kruidvat + wel even breed als controle streep, maar vaag. Wel donkerder geworden. Test van vanmorgen was alleen raar... zo'n vervelende verkleurde zodat je het lijntje pas kan zien als het blauw weggetrokken is. Maar het stond er duidelijk en werd donkerder met indrogen. Dit is hem, 2 dagen voor nod
    .[​IMG]

15. Camille

Camille Lid

20 nov 2011
    47
    0
    0
    Kruidvat 2 voor 5 was gisterochtend heel licht positief.
    Later op de middag wat duidelijker en die is uiteindelijk zo ingedroogt. Bij m'n dochter testte ik 3 dagen voor nod al best duidelijk positief. Het streepje verscheen ook gelijk. De volgende dag nog veel duidelijker. Ik heb best al vaak vage tesjes gehad dus eigenlijk denk ik dat het om een foute innesteling gaat.
    Zou me écht verbazen als ik wel zwanger blijk te zijn. Dat zegt m'n gevoel in elk geval, kijken wat de test morgen doet. Wit denk ik zelf! ;)

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hallo meiden!

Ben een tijdje niet actief geweest hier, wegens omstandigheden.
    Maar heb nu een hele mooie foto om te plaatsen :D

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Camille: Volgens mij zie ik ook een lichte streep op je kv2v5! :D

18. Camille

Camille Lid

20 nov 2011
    47
    0
    0
    Rijtje plus testen van drie dagen..te licht naar mijn idee al weet ik dat sommige meiden pas op of na hun nod postief testen.

19. Camille

Camille Lid

20 nov 2011
    47
    0
    0
    Mooi Anni! Gefeliciteerd!

20. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    jeetje meiden wat gaaf zoveel mooi testjes..gefeliciteerd..Hoop er binnen kort ook een te mogen showen..

Deel Deze Pagina