Ik zie op beide testen zie ik duidelijk een streepje. Waarom verbaast het je als je zwanger blijkt te zijn?
Geen idee eigenlijk, gewoon zo'n gevoel, haha! Ik vertrouw nooit zo op vage testjes eigenlijk bij mezelf. Heb ik wel eerder gehad en meestal ging het dan om een foute innesteling. Maar wie weet heeft m'n gevoel het mis, je weet nooit!
Camille.. Ik zie wel een tweede streepje op de kv test en op de plus test ook. Hij is nog licht ja, maar elke zwangerschap is anders he. Toch even door blijven gaan met testen! Succes Anni.. Gefeliciteerdd
@Anni geweldig nieuws meis. Gefeliciteerd! @Camille; ik zie um wel dus ik duim dat ie lekker donker gaat worden snel!!!
Ja, die van vanmorgen is het duidelijkst. Die van gister is ook wel zichtbaar hoor. Van eergister is echt turen.
Omdat ik zelf denk dat ze morgen weer wit zijn, de testen. Vind ze zo vaag voor 2 dagen voor nod. Weet wel dat het kan hoor en sommigen zelfs later posi testen.Maar heb zelf zo'n gevoel dat het een foute innesteling is. Vage streepjes...nee, meestal is dat bij mij geen goed teken. Maar.. je weet nooit natuurlijk.
@ anni: gefelicteerd meid @ camille: ik zie hem, hopelijk over een paar dagen een mooie donkere @ onewish: bah balen meid, dikke knuffel