hahaha, dat is een hele opgave op zondag danip. Maar het heeft jullie wel een mooie, duidelijke test opgeleverd. Gefeliciteerd!
December: ja zeg dat wel! Er waren een aantal open op zondag, maar de eersten bleken toch dicht, een ander was zo klein, dat de enige soort die ze hadden uitverkocht was. Maar toch geslaagd, en de twijfels zijn nu wel weg
Danip, van harte gefeliciteerd! Sluit je aan bij ons! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/314377-uitgerekend-de-maand-juli-jaar-2o12.html
Hey Danip, ik wil je even feliciteren! Bij deze . Naar 4 jaar, echt ongelooflijk wat enorm bijzonder. Nogmaals gefeliciteerd!!!
Bedankt allemaal! Kan het zelf nog niet echt geloven, maar ooh wat vind ik die streep prachtig zeg! Wist niet dat een streep zo mooi kon zijn haha. @Kellox: Dankjewel meis! Jij mag ook al bijna met verlof! @Soepkip: Aah dankjewel! Ik spiek ook af en toe bij jou, nog maar 8 weekjes tot je bevallingsdatum. Spannend zeg! @Danip: Gefeliciteerd! Wat een wereldreis he, en dat voor een zw-test...
Onewish.. Nee he Wat naar!!! Sterkte meis Danip.. Gefeliciteerdd Het is jullie erg gegund na zolang wachten.. Ik wens je een zorgeloze zwangerschap toe
Bedankt! Alle andere dames die positief hebben getest ook gefeliciteerd natuurlijk, geniet van jullie zwangerschap! Liefs Huismus