@mammievan5 ik bedoelde ook niet dat ie nu onduidelijk is, want de streep is duidelijk te zien. Ik ging in op het stukje waarin je verteld dat je donderdag weer gaat testen en daarom zei ik: hopelijk is ie donderdag een stuk duidelijker. (dus nog duidelijker dan dat ie nu is)
Mijn laatste testje van vanmorgen van MvM. Het is toch echt zo ! Bekijk bijlage 200868 Tevens mijn eerste "streepjes" knaltest !!
Aan alle (nieuwe) zwangere (het waren er weer veel hihi, alleen maar goed natuurlijk): Gefeliciteerdd Lennyt.. Ik zou gewoon klussen, dat kan geen kwaad want hij zit er duidelijk aan te komen en misschien is ie er al in jouw geval aangezien je anders geen teststreep hebt. Succes
heyy meiden ik weet ik zou wachten tot morgen maar ik kon het niet ik weet niet of het voor jullie te zien is maar voor mij wel!!!!! het is wel lichter dan de controle maar ik denk dat ik zwanger ben
wat een mooie testen weer!!!!! @daphne, duidelijk een tweede streep! proficiat meid. en de strepen blijven inderdaad normaal gezien staan. anders de bijsluiter eens lezen of er iets over in staat