niqi gefeliciteerd! dretjuh .. hmmzzz... lennyt mooie test hoor ! klussen maar ! ik zou trouwens nog wel klussen morgen bijv. want komt pas over 24-36 uur na de test ! babyke ik zie nis.. mamyvan5 gefeliciteerd! (mama van 6 dadelijk dan ) vind hem wel licht voor 5 wk.. daphne ik denk het niet ik weet t zeker !
ik heb altijd een regelmatige cyclus van 22 dagen en ik heb me eisprong goed in de gaten gehouden vandaar dat ik het zeker wist
ja maar misschien is hij toch net wat later gesprongen en langer gedaan over het innestelen.. Ik bedoel je weet het dus niet zeker ...
dat zou kunnen dat zou verklaren dat hij nu nog licht is wanneer zou jij denken om opnieuw te testen ?
Heb hem ergens anders ook al geplaatst maar wil toch jullie mening ook nog even hebben.... Vrijdag getest (veel te vroeg, dom gewoon) na wachttijd een streepje, maar die telt dus eigenlijk niet mee (de 18e). Zondagmiddag getest, tussen de 4 a 5 mins verscheen 't streepje. Werd na de 5 min nog wel wat donkerder. Vandaag tussen de middag weer getest weer na 4 a 5 min pas een streep. Ik vind ze nog zo licht in vergelijking met m'n vorige zwangerschap, toen teste ik voor nod en kreeg ik vrijwel meteen een streepje die gewoon donker was. Ik ben nu niet helemaal regelmatig ongesteld maar toen eigenlijk wel, misschien dat het daar nog mee te maken kan hebben?! Vandaag gemiddelde NOD. Wat denken jullie?
Ik denk... Zwanger!! Gefeliciteerd. Kan idd zijn dat je ei/innesteling later is geweest ivm je onregelmatige menstruatie.
Ik vind zelf ook vreemd dat die van de 20ste iets donkerder is, geen ochtendurine, maar misschien had ik daarvoor wel minder gedronken dan vandaag, dat zou het wel verklaren... Pff zo spannend en ben zo onzeker...
Op alle testjes die voorbij zijn gekomen zag ik een tweede streepje Mmuisje.. Het HCG hormoon kan in het begin wat schommelen waardoor het al kan uitmaken of je veel drinkt vantevoren of niet. Ik zou anders even een cb met indicator ertegen aan gooien? Misschien geeft dat je wat meer zekerheid. Sammytje.. Ik zie wel een streepje maar je bent nog vrij vroeg met testen. Over een paar dagen nog eentje doen en hopelijk is ie dan wat donkerder