Een hcg waarde zegt niks, alleen maar als je meerdere malen op hcg test... Je kunt pas wat van de waarde 106 zeggen als je er nog een waarde tegenover hebt staan van een week later of zo. Ik vind het een stomme opmerking van de arts. Je test ziet er goed uit in elk geval!
Oooh wat goed wat raar dta ie andere zo licht bleven dan ik zag op de 2e foto's van vandaag echt niks..GEFELICITEERDDDDDD
@linny nee daar kan je inderdaad niet meer om heen maar das toch hartstikke mooi van harte met je zwangerschap
@danty kon hem ook echt heel slecht op de foto zetten dus denk dat het daar aan lag hier thuis kon ik het goed zien
denk zelf dat ze negatief zijn, maar ach hebben jullie wel wat te turen de bovenste is wel positief geworden 10 min/kwartier na aflees tijd. werd steeds en steeds duidelijker. heel vreemd. helaas is dat de beste foto die ik kon maken, gezien ik nogal problemen had met de batterijen...
Beckje op mijn ipad als ik inzoom zie ik op allebij de testen een heeeeeel licht streepje over paar dagen nog maar eens testen! Spannend!
mja klopt, maar had het gevoel dat ik wel een vroeg ei had. gezien ik ziek was, klopte mijn temp ook niet
haha ja heb beetje weinig geduld, dat is zo, maar ik ga nu gewoon over 2 dagen nog een keertje testen