oh daar is ie al Zie idd op de bovenste wat maar als het buiten de afleestijd is Als je het nuchter bekijkt had je zo`n streep dan ook gelijk moeten krijgen denk ik
ja die heb ik als laatste gepost mja dat is zo idd... maar leeshier nog wel eens verschillende verhalen
@becky op de bovenste foto zie ik ook een streepje hoor die in negatief zag ik niets maar nu wel dus spannend klopt je banner wel ????
Ik zie iets vaags Beckje. Spannend! Gefeliciteerd alle zwangeren! Deze ovutest is positief toch? Zou wel fijn zijn, ei gevonden!
Misschien was je wel ziek, maar niet zo "ernstig" dat je temp lang vervelend is geweest. Ik denk dat je pas gister een ei hebt gehad.
beckje: op de bovenste zie ik heeeel lichtjes iets. Hopelijk snel een knaller linny: mooi, die digitale. Gefeliciteerd xilana: duidelijk, gefeliciteerd! moedertjevj: mooie test, proficiat
Moedertjevh.. Je test is in ieder geval positief, wat betreft HCG waardes.. daar kan ik niks van zeggen. Hopelijk blijft alles goed gaan Linny.. Wauw dus toch he Super joh, dit zijn woorden die je wilt zien Beckje.. Ik lijk wel iets te zien maar of het geldig is?? En je bent idd wel erg vroeg met testen! Maarja.. eventjes wachten nog en dan nog eens testen. Hopelijk heb je snel een echte knaller in handen
@beckje, ikzelf had ook te vroeg getest, mijn streepjes waren zooo licht, ik hield ze voor het raam in het daglicht en dan nog dacht ik dat ik mezelf voor de gek hield, kon niet geloven dat het negatief was maar beschouwde het toch maar zo. Na anderhalve week nog eens getest, nog steeds een licht streepje (wel iets donkerder) en vervolgens elke dag getest, streepje werd elke dag donkerder en inmiddels ben ik 11 weken zwanger. (heb met dezelfde testen getest als jij)