@ooo wouw yasmin gefeliciteerd dat is een helemooie test @tommatje ook mooi hoor gefeliciteerd meid @loe ik zal over 2 dagen nog eens testen lijkt een indroger maar je weet nooit succes en hopelijk snel een duidelijke test
Meiden ik kom even bij jullie gluren omdat jullie nog wakker zijn en misschien nog een fototje spammen zo! Ik heb gister morgen getest met een kv 2v5 en er stond binnen de tijd een heel licht streepje! Ik wou vandaag weer testen maar natuurlijk geen testen in huis. Nu heb ik ze vanmiddag gehaald, heb vanaf half 7 vanavond slechts een half glas gedronken en niet meer geplast. Zou ik nu kunnen testen? Ik wou sowieso al testen maar het is al zooo laat en ik moet nu pas plassen dus nu twijfel ik of ik toch niet beter tot morgen vroeg kan wachten?! Ik wou vanavond testen omdat ik hem dan samen met vriend kan doen, morgenvroeg is hij er niet ivm werk. Dus wat denken jullie? Bijna niets gedronken en de hele avond niet geplast... Kan ik testen?
als het goed is zien jullie hier mijn ovu testen.... wat denken jullie? hebben op 20-11, 21-11, 22-11 en 24-11 'geklust'. sorry voor het verkleurde bij de 1e 2 tests...
Die van de 22e lijkt me positief. Of in ieder geval zo positief dat je ei omstreeks die dag is gesprongen. Succes met wachten! Zit in hetzelfde schuitje
dus dan is het tocg goed dat ik dan 22-11 en 24-11 heb 'geklust' zeg maar? spannend eej, dat wachten?!
Het is zeker goed om op die dagen veel te klussen je vergroot daar je kansen mee op een zwangerschap het schijnt zelfs dat zaadcellen max een week kunnen overleven dus je maakt goede kans laat je het ons weten als je gaat testen dan kunnen we met zijn alle turen succes meis