Nou dan wil ik ook mijn testen wel kwijt de 1e test en de clear blue test gister om 16.00 gedaan. de 2e test heb ik vanochtend gedaan en die was helemaal niet zo duidelijk de laatste 2 uur erna die was veel duidelijker. En nu maar hopen dat ie blijft plakken.
NOu meid je bent toch zwanger? Waarom gelijk druk maken of het beebje blijft zitten...genieten hoor! Gefeliciteerd
ja je hebt ook gelijk maar ja, omdat de testen gister duidelijker waren dan vandaag en vanochtend was die gewoon amper te zien, schrok enorm. Ik moet ook gewoon genieten
rd A Gefeliciteerd Annet, Je hcg kan in het begin aardig schommelen he dus maak je niet te druk hoor. Positief vooruit kijken!!
@mammievan5, ik laat het weten! ben zo benieuwd! @annet1985: gefeliciteerd! ben je in ronde 2 zwanger geraakt? geniet ervan!
Ja heel erg jammer maar misschien komt het indd wel door de avond urine.. Vind het zo gek, ik had ook helemaal niet verwacht dat de eerste test een streepje zou geven. Maar ik heb nog nooit een streep op de kv testen gehad als er niet was en de afgelopen maanden heb ik er toch al heel wat gehad.. Ach, voor nu ga ik er maar vanuit dat er niets is. Mocht ik dinsdag nog niet ongesteld zijn, dan test ik nog een keer. Mijn banner klopt niet, vandaag is mijn nod. Aan alle dames met een positieve test; van harte gefeliciteerd ! En alle twijfelaars; ik duim mee hoor!
omdat die onderste weer duidelijker is zou ik me niet te veel zorgen maken hoor meid. gefeliciteerd!! hier nog aan het wachten op mijn eisprong.. ovutesten zijn nog nega, maar zit nu op dag 13 dus ik w8 af. klussen gebeurt toch wel
Bij mij waren de testen ook niet allemaal even duidelijk, de ene keer wel een vaag streepje, de andere weer niet. Gelukkig wel goed gekomen, maar werd er ook heel onzeker door.
Dank je wel jullie is goed om te horen, en ja de ene test is de andere ook niet natuurlijk. Je kunt op alle testjes wel zien dat er een streepje is. Maar goed omdat het allemaal nog zo nieuw is, het eng
het is ook allemaal eng hoor! Maar toch ook genieten al weten we allemaal dat die eerste paar weken erg spannend zijn!!
ik heb een foto in mn foto boek gedaan van een kruitvat test die ik vanmorgen heb gedaan maar ik twijfel erg omdat het controle streepje in mijn ogen vager is dan normaal . de laaste 4 maanden is mijn cyclus erg wisselend tussen de 27 en 56 dagen .ik ben 9 oktober voor de laaste keer ongesteld geweest . wat denk en jullie bij het zien van de foto ?