@sammy; ja een jaar is lang... is dit voor de 1e? Anders ga je toch naar de huisarts voor wat algemene testjes? Misschien is er wel iets wat nu een zwangerschap tegenhoudt en toch makkelijk opgelost kan worden. Ik hoop voor je dat dat niet nodig is meid.. Morgen nog eens testen en posten?
Sweet lilly.. Valt nog niet echt iets van te zeggen denk ik, tot je een volgende test hebt gedaan! Als de volgende donkerder is, weet je zeker dat het geen Pregnyl meer is. Heb er zelf 1 gedaan op 10 dagen na punctie (dus bijna 12 dagen na Pregnyl) en die was (nog) positief. Op dag 14 na Pregnyl nog 1, wel van ander merk (Hema) en die was ook positief en op dag 15 na Pregnyl, nog 1 van Hema en die was positiever! En dan nog een test die we in NY hadden gekocht! Morgen nog 1 keer die laatste herhalen, dinsdag een bloedafname en dan geloof ik het wel!" Sammytje.. Hoop dat het een positief teken is! Morgen nog maar een keer testen? Dit zijn mijn testen:
Ik denk positief...ik heb niet in de mmm gezeten maar mijn testjes begonnen ook zo ...voorzichtig gefeliciteerd als die positief is hoop het voor je
Die first Response testen zijn heel erg goed en duidelijk. Of was dit een Answer test? Welke het ook is, ze zijn beiden hetzelfde, alleen een andere naam. Gefeliciteerd!
First response inderdaad! En die was zoooveel duidelijker dan de Hema test! De Hema test droogt ook veel lichter op Bedankt meiden, het voelt nog heel onwerkelijk, maar tegelijkertijd ook heel goed!
Ik heb vanochtend nog getwijfeld of ik die ook zou kopen want was er om een digitale CB te kopen. Resultaat daarvan is ook in dit topic te zien.
Ik zie 'm duidelijk en kan niet meer van de pregnyl zijn hoor.. gefeliciteerd!! er was maar 1 emmy nodig
Heb hem gezien net en duidelijker kan niet nee Jij ook gefeliciteerd! Sorry, was daarnet even heel ego bezig Zag niet dat jij ook net zwanger bent!
ja dan zal het wel doorgetrokken zijn zoals het hoort uiteindelijk.... Ik vindt het geen positieve test sorry
Goedemorgen dames, Heb vanaf 21-11 tot vanmorgen 28-11 mijn eerste ovulatietesten gedaan. Kijken jullie even mee! Die van vanmorgen is goed duidelijk in mijn opzicht. Hebben gisteren avond nog geklust dus zullen vanavond weer aan de slag gaan. Vind dit zo leuk