ik vindt ze mooi hoor! Maar je zei dat die van gistermiddag hetzelfde was als vanmorgen? Kan best hoor.......maar je bent hartstikke zwanger ... veranderen die banner
Wat onwijs fijn voor je! Ik duim voorkeur dat jij Stax een heel mooi en gezond wondertje in je armen houd!
Zussie.. Ik zie hem ook zonder te turen Ik hoop zo dat je die MMM niet in hoeft Dit beebje moet blijven plakken
lieve schat, jij bent gwoon zwanger hoor!! kijk maar in mijn foto album had ook geen knaltest en nmiddels al 15 weken zwanger
Alle posi testers gefeliciteerd hoop dat het voor iedereen goed mag gaan en dat we allemaal een mooi & gezonde baby krijgen Iedereen die nog wachten op een knal test we duimen voor jullie allemaal en laat maar zien al die testen
Hihi was een zwangerschapstest. Maakt niet uit Cindy, die testen lijken ook zo op elkaar Laten ze bij die ene test anders even roze strepen gebruiken en bij die andere oranje ofzo dan zie je meteen het verschil haha
ja idd.. rustig hier! Heb nog wel weer testjes gedaan, maar is volgens mij niet veel veranderd..Of zien jullie wel verandering? Bij deze mijn rijtje: Bekijk bijlage 202561
Lieverd je rijtje ziet echt mooi uit. En hcg heeft 48 uur nodig om te verdubbelen. Het komt echt goed!