Ik heb niet alles gelezen na deze reactie van jou, maar meissie, daar hebben ze echt geen vruchtjes voor nodig! Zelf heb ik 6 MA gehad. De langste zwangerschap duurde dik 16 weken. De anderen gingen rond de drie maanden mis, kindjes groeiden, hartjes klopten, maar.....er bleek ook bij mij wat mis te zijn. Omdat mijn man slecht en weinig zaad heeft hadden we al ICSI nodig, maar pas na de 5e MA kwamen ze erachter dat ik Hashimoto heb. Een auto immuun ziekte. Ik leg mijn schildklier plat, ik maak mijn lichaamseigen cellen stuk. Dus ook mijn kindjes. Mijn TPO zat boven de 2000 terwijl die onder de 100, liefst onder de 60 moet zijn. Ze hebben nooit de kindjes onderzocht, nooit. Ze hebben mij en mijn man helemaal binnenste buiten gekeerd. Nu slik ik euthyrox 125mg per dag voor de schildklier en heb ik goede kans op een gezonde zwangerschap. Wel zal de medicatie tijdens de zwangerschap opgehoogd moeten worden en heel erg streng op controle moeten komen. Dus laat je niet afschepen met dat ze hiervoor vruchtjes nodig hebben hoor. Ze kunnen je hormoonhuishouding gaan onderzoeken, chromosoomafwijkingen zoeken, auto-immuunziekten opsporen. Moet wel zeggen, dat deden ze bij ons niet in Ned, maar wel in Gent!!!!!
Meissie.. Ik zie hem hoor een voorzichtige gefeliciteerdd Daniellu.. Netjes hoor je test, super Twinwendy.. Ook bij jouw zie ik mooie testjes Superrr Ukoldaatje.. jeetje ik lees jouw verhaal en wat een respect heb ik voor je, wat een moeilijke situatie zeg waar je in zit! Zoveel komt er bij kijken, zoveel onderzoeken.. en dat allemaal voor 1 doel.. echt diepe respect !
MA is een missed abortion. Dat betekend dat het beebje overleden is (vaak al een aantal weken) en ze hier met bijvoorbeeld een echo achterkomen. De miskraam is dus niet vanzelf op gang gekomen, een gemiste abortus.
Goedemorgen.. Ik zit vandaag 9 dagen na tp en wil me test met jullie delen.. Ik zzie hier een licht roze streepje staaan, zien jullie ook iets?
Dankje Kylie! Kaaat zie ook een heel licht spreepje! Wat een verhaal Ukoldaatje ik heb diep respect voor je doorzettingvermogen! Heel veel succes verder!
Thanx allemaal.! Nee geen pregnyl wel een soort van maar dat is al 2 weken geleden en heb intussen een witte test gezien, dus zou het dan echt.! En nu plakken..
Hey meiden, Ik had gisteren op 11 dpo op kruidvat 2v5 een vaag streepje binnen 5 min een vaag streepje en nu vandaag weer binnen 5 min een vaag streepje. Er is zeker een vaag streepje te zien en beide binnen de tijd. Maar hij lijkt niet echt donkerder geworden, is dit normaal of moet het streepje de volgende dag donkerder zijn? Liefs Jinky
kan iemand hier eens naar kijken deze zijn van gisteren en vandaag ik weet het ik had beter wat langer kunnen wachten, ik heb trouwens waarschijnlijk donderdag mijn innesteling gehad had wat licht bruin bij afvegen!
dit is er die van vandaag was trouwens binnen de 5 minuten. Bijn onze zoon teste ik pas na 1,5 positief!
in het echt is die duidelijker hoor ! hij was denk ik ook nog niet helemaal uitgedroogd maar goed ! echt zo vreemd de onzekerheid, wil ook een kanltest !