PRoficiat... moest ik jou zijn, zou ik gewoon eens testen met een CB... die heeft gewoon 100% zekerheid. de digitale is héél makkelijk om af te lezen
Sweet Lilly.. Je hebt een mooi rijtje hoor alleen lijkt het nu alsof ze hetzelfde blijven omdat je 2x per dag test. Als ik die van de 27e vergelijk, met die van vandaag dan is die van vandaag duidelijk donkerder Anders even een CB met indicator doen, dan zie je echt de woorden staan
Zussie super gefeliciteerd.! Wat fijn dat je de molen niet in hoeft.. Sweetlily ik zie ook echt wel een stijgende lijn en ik denk ook donderdag een knaller, k heb ook lang doorgetest voor een echt knaller hoor.. Komt allemaaal goed..
Meiden, bedankt allemaal! Ik ga zondag een digitale doen.. De drang om eerder weer te testen is enorm, ik ben zo onzeker dat het niks was, dat het vals positief is... Ik voel ook gewoon helemaal niks! Maar heb deze testjes vaker gedaan en altijd omo-wit. Ik MOET wachten tot zondag.... heb het de gyn beloofd... en mijn mannetje ook! Gelukkig krijg ik voor die tijd nog de bevestiging als ik niet ongi word!
Wou nog eens een testje doen. Dit is het resultaat. Teststreepje is wel donkerder dan de controlestreep. Volgens mij geen probleem toch? Kay
@ow; ja weet het, maar wil NÚ zekerheid... hihi. Maar eigenlijk heb ik dat de komende 8 weken nog niet...als ik 12 weken ben wordt het misschien anders. @yasmin; mooi rijtje hoor!! Gefeliciteerd! @renske en sammy; misschien dat ik morgen een digitale van cb ga doen. Ik wil alleen zeker zijn dat ie positief is, lijkt me zo leuk.. En die dingen zijn zo duur! @kaaat; ik ga voor de knaller op donderdag!
Oh toch? Ik dacht al van: hm die teststreep is donkerder dan de controlestreep, terwijl ik bij de meeste mensen 't omgekeerde zie of evendonker