Ten eerste gefeliciteerd want je bent echt zwanger kijk maar eens naar mijn testjes en als je mij zwanger vind ben jij het ook! Herken je angst hoor die knaltest geeft je dat goede gevoel! Maar we hebben pas zekerheid met de echo!
Bijtjebloempje op mijn telefoon zie ik wel een licht verticaal streepje..gewoon, kruidvadtest 2 voor 5 over drie dagen doen?
gefeliciteerd meiden met een posi test! bijtjebloempje ik denk wel heel licht iets te zien.. waar zit je in je cyclus ??
Hmmmzz dan vind ik hem wel heeel licht.. Zou even doortesten, misschien dat je een later ei hebt gehad.. X
Yasmin mooi hoor je rijtje.. En Kayke helemaal geen probleem die streepjes van jou, mooi juist.. Sweetlily, de komende 8 weken zijn idd nog steeds heel erg spannend, zit er ook nog midden in.. Wanneer heb je je eerste echo of hoor je dat donderdag pas als je het ziekenhuis belt.?
aaaah dat snap ik dat het moeilijk is!!! succes met wachten...ennuh je hoeft nu ook nog niks te voelen he
@Bijtje.. ik zie wat je bedoeld, maarzo heb ik ze altijd die plustesten.. als het mijn test was zou ik m als negatief beschouwen...maar een kv testje kan uitkomst bieden.. succes
Zussie.. Spannend meid, ik hoop het heel erg voor je dat je na dat lange wachten eindelijk een mooie knaller in handen hebt Bijtjebloempje.. Ik lijk wel iets te zien, maar of het een brede streep is.. hmmzz moeilijk! Over een x aantal dagen weer testen zou ik zeggen. Succes Ik stel mijn vraag wat betreft ovu testjes even elders, dit is natuurlijk een topic voor foto's. Excuses
Had twee dagen geleden mijn ovutestrijtje al geplaatst. Nu mijn volledige rijtje vanaf 21/11 tot 30/11. Is erg duidelijk dat de 29ste mijn test positief was. Groetjes