klopt het is er een van predictor.. werk bij de etos en ze gaan uit het assortiment.. komen nieuwe in en waren voor de helft.. vandaar.. Ja mijn oude testen waren super wit.. ook de digitale gaf toen al niet zwanger aan.. zaterdag doe ik nog een digitale.. die van etos zelf gaf ook een streepje aan gisteren maar zo giga licht.. maar wel blauw.. ik ga de ha wel even bellen..
nou Nath het zou wel eens goed kunnen zijn hoor ik duim in ieder geval. na een MK ben je ook extra vruchtbaar dus wie weet he
huisarts net gebeld.. assistente zegt dat er geen stijging kan komen in je hcg na een mk. dus als ik toen negatieve testen had en nu positief ik dus nu zwanger ben.. maar zelf wil ik tch even fwachten tot de clear blue test...
zaterdag ga ik die doen.. haha moest eigenlijk van mannetje al wachten.. dus die doen we maar samen dan...
is een predictor he dan durf ik er niet veel over te zeggen...ik zou toch ook even een andere test doen
Pindakoek.. Moeilijk streepje. Het lijkt mij eerder een indroger.. maar natuurlijk hoop ik dat ik het harstikke fout heb Lonneke.. Wauww mooie test hoor Gefeliciteerdd Zussie.. JIPPIEEEEEEEEEE wauwwwwww wat een ontzettend goed nieuws Het is jullie van harte gegund en lekker blijven lachen hoor
pinda ik zie m ook.. spannend... ik vind m te paarsigvoor een indroger,maarook te licht om er iets zinnigs over te zeggen.. succes
@ nath, het kan zeker. Ik was ook meteen na de mk weer zwanger. Ik hoop dat dit voor jou ook het geval is.
positieve testers gefeliciteerd @pinda.. ik denk iets te zien, maar ik weet het niet.. Ik hoop het voor je! @zussie,.. Mooie tekst boven je banner.. *probeert zich daaraan vast te houden* @all.. verdikkie ik wil ook knaltesten zowwwwwwwwwwwwwwwwda's eruit!
goedenavond dames, ik had een vraag. Volgens ff heb ik afgelopen zondag mijn eisprong gehad. Als ik uit ga van mijn alngste cyclus is vandaag mijn vruchtbare dag. Heb net om half 7 een ovutest gedaan en zo positief als dat hij nu is heb ik hem nog nooit gehad! De strepen zijn bijna net zo donker. Wat moet ik nu aanhouden mijn testen of ff. Ik zal zo kijken of ik hem op de foto krijg want kan alleen met mijn telefoon en die kwaliteit is niet heel goed.
@Zussie: wat super voor je/jullie dat de MM niet meer nodig is!! Gefeliciteerd!! tja hoop houden word moeilijker..zoals je aan mn banner kunt zien vandaag precies 2 jaar geleden gestopt met de pil... @Ichtus: in het echt was het 2e streepje paarser dan je op de foto kunt zien en ook breder..maar het zegt niks idd en ga ook nergens vanuit hoor! @Nanette: hoe gaat het met jou meis? hoop zo op een knaltest voor jou na al die vreselijke miskramen... zullen we samen deze ronde zwanger worden?