Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) zwangerschapstesten/ovulatietesten Deel12 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jaaa die is duidelijk meid! :D Wauw! Volgens mij gaan we dan gelijk op :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

om de dag hoor je verschil te zien;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

op de onderste lijk ik iets te zien;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

bovenste is zo geel, je moet er even wat druppels water in doen;)
    Verder zie ik niet echt iets:(

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zeg gefeliciteerd!

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

hij is nu goed droog en gewoon de helft van de controlestreep
    yoehoe ben nu echt pas blij!!!

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Marilouise ik zie hem hoor, zo ziet mijne er nu opgedroogd ook ongeveer uit..:) Spannend he.!

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Jinky zie wel iets maar wel heel vaag en alleen op de onderste, hopen dat ze donkerder worden..!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik spiek ook ff voor sjansie.. MEIS... MELDPLICHT!!

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    dankjulliewel!:)

11. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Vrijdag ochtend een test gedaan met ochtend urine heel
    Licht positief, gisteren ochtend weer een test gedaan met ochtned urine en Die Was zichtbaar donkerder nu net nog een test gedaan dus niet met ochtend urine en deze is ietsje lichter dan die van gistern is dit normaal? Ben ik nu zwanger of niet??

12. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat.. Ik lijk ook wat te zien ja, hopelijk is het een goed voorteken van iets heeeeeeeeel moois :) Ik duim voor je!

Marilouise.. Mooi hoor, vooral op die laatste is het mooi duidelijk. Gefeliciteerdd :D:D

Jinky.. Ik lijk wel wat te zien op die onderste.. maar toch even door blijven testen wil je een mooi verschil gaan zien. Hopelijk worden ze snel donkerder :)

13. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pabbels.. Of je zwanger bent of niet, kunnen wij niet zeggen zeker niet zonder een foto van een test. Normaal gesproken, als je zwanger bent, moeten de testen donkerder worden maar omdat je in een vroeg stadium zit van een eventuele zwangerschap, is de ene test soms lichter dan de andere. Dat kan te maken hebben met de schommeling van het HCG hormoon, of je urine was minder geconcentreerd omdat je bijvoorbeeld veel hebt gedronken o.i.d.
    Heb je misschien een foto van de testen? Dan kunnen wij mee kijken :)

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hoi pabbles

Ochtend urine is geconcentreerder middag urine vaak een stuk minder dus eigenlijk heel logisch dat hij smiddags lichter is :)

Maar ik zeg gefeliciteerd een streep is een streep meid !! Enjoy it !! :)

15. marilouise

marilouise Niet meer actief

Dan te bedenken dat deze van gisteren en vandaag waren en dan al zo een verschil ben super blij en begin het nu ook te geloven zeker nu ik weer een mooie hitte aanval krijg :cool:

16. Pabbels

Pabbels Bekend lid

24 okt 2011
    569
    2
    18
    Apeldoorn
    Mijn testen zijn ongeveer te vergelijken met die van marilouise ik krijg ze nu niet op de foto omdat de accu bijna leeg is ik zou het vanmiddag nog eens proberen. En ik zou het super vinden als hè nu eindelijk eens gelukt is want ben al een jaar bezig en tussen door een miskraam gehad ben nu dus best bang dat het weer mis gaat . Maar idd een streepje is een streepje, over een paar dagen nog maar een testje wagen denk ik. Bedankt voor jullie lieve reacties!! En voor de gene die zwanger zijn van hartje:d en voor de rest heel veel succes!!!

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Ukoldaatje: Wat een heftig verhaal seg en wat een vreselijke ziekte!
    Hopelijk lukt het jullie om de ziektje onder controle te krijgen en in de toekomst zwanger te worden en te blijven.

@Kaaat: Jawel, ik zie een heeeeeel erg licht roze streepje. Maar tis echt nog heel erg licht. Hopelijk wordt het streepje snel donkerder.

@Marilouise: Ik zie een streepje. Ook nog heel pril lijkt me. Maar er staat er eentje!

@Jinky: Sorry maar ik zie het niet goed. Morgen of overmorgen nog maar eens een testje wagen.

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie bij alle testers een lichte streep :) ben benieuwd!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    marilouise jahoor gefelciteerd !

kaat spannend ! ik zie m

20. Alita

Alita Niet meer actief

Heb je geen foto van je testen?
    In principe moeten je testen donkerder worden om de dag, ochtendurine is beter dan middagurine;) om goed te kunnen zien dat de streepjes donkerder blijven moet je altijd s`morgens testen.

Maar is de test van s`middags niet hetzelfde als de eerste wat je had gedaan?

Deel Deze Pagina